Nederland - Zweden/Rusland????

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
234
Punten
63
Leeftijd
57
2 - 1

:)
Nr.10

1-1 en dan tja?

Wie zal het zeggen?

1-1 voor Belgie, ik blijf het volhouden.

LoL Berg.:biggrin:
Ik doe deze keer 2-1 voor Nederland.

Tegen Rusland dus.. Laten we eens gek doen.. 3-2 voor Nederland... :biggrin:

ned. 3 rus. 0

2-1 voor Rusland,
maar....ik heb geen verstand van voetbal :biggrin:

Nederland 4 - Rusland 3

Wordt de wedstrijd van de EEUW

1-1 en 15 strafschoppen Nederland wint nipt door een magnifieke redding van alweer de SAR

3 - 1 voor Nederland.

Ik reken op 2 - 1 voor orange alhoewel ze het niet gemakkelijk krijgen. maar gok dit omdat ik graag Nederland - Duitsland In de finale wil zien.

Want denk dat Duitsland sterk terug is gekomen net als Rusland en vermoed dat ze aan Rusia Italie en Duitsland nog veel mee te stellen hebben.

Ze hebben tot nu toe niets laten vallen waar het nog wel kon. maar nu moeten ze er voor als dit maar geen automatisme gaat worden. door overgebleven elftallen te onderschatten.

vg/sth.

1 - 3

Ik moet zeggen de Russen waren erg goed. Nederland werd gelijk onderdruk gezet, als men wilde opbouwen ging men gelijk storen en dat zijn de Nederlanders niet echt gewent. Guus wist precies waar de zwakke plek zit bij Nederland.

Tuurlijk missen we Robben maar we kwamen echt wat te kort bv. dat laatste doelpunt van de Russen bij een uitgooi kan je niet buitenspel staan les 1 bij de D-tjes. Wat doen we dan??? Precies. De kopjes gaan hangen. Turkye stond ook achter en scoorde nog in de laatste 4 min. Die kunnen wel de knop omzetten.

:(
Nr.10

Petje af voor Guus, dit is geen geluk meer.

Het Nederlandse spel heeft slechts 2 oplevingen gekend en viel uiteindelijk weer in het oude patroon.

Trouwens die wissels van vB kon ik niet goed plaatsen.

Ik had Vennegoor of Hesselink ingezet met flinke kopkracht.