Nederland - Zweden/Rusland????

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
234
Punten
63
Leeftijd
57
2 - 1

:)
Nr.10

1-1 en dan tja?

Wie zal het zeggen?

1-1 voor Belgie, ik blijf het volhouden.

LoL Berg.:biggrin:
Ik doe deze keer 2-1 voor Nederland.

Tegen Rusland dus.. Laten we eens gek doen.. 3-2 voor Nederland... :biggrin:

ned. 3 rus. 0

2-1 voor Rusland,
maar....ik heb geen verstand van voetbal :biggrin:

Nederland 4 - Rusland 3

Wordt de wedstrijd van de EEUW

1-1 en 15 strafschoppen Nederland wint nipt door een magnifieke redding van alweer de SAR

3 - 1 voor Nederland.

Ik reken op 2 - 1 voor orange alhoewel ze het niet gemakkelijk krijgen. maar gok dit omdat ik graag Nederland - Duitsland In de finale wil zien.

Want denk dat Duitsland sterk terug is gekomen net als Rusland en vermoed dat ze aan Rusia Italie en Duitsland nog veel mee te stellen hebben.

Ze hebben tot nu toe niets laten vallen waar het nog wel kon. maar nu moeten ze er voor als dit maar geen automatisme gaat worden. door overgebleven elftallen te onderschatten.

vg/sth.

1 - 3

Ik moet zeggen de Russen waren erg goed. Nederland werd gelijk onderdruk gezet, als men wilde opbouwen ging men gelijk storen en dat zijn de Nederlanders niet echt gewent. Guus wist precies waar de zwakke plek zit bij Nederland.

Tuurlijk missen we Robben maar we kwamen echt wat te kort bv. dat laatste doelpunt van de Russen bij een uitgooi kan je niet buitenspel staan les 1 bij de D-tjes. Wat doen we dan??? Precies. De kopjes gaan hangen. Turkye stond ook achter en scoorde nog in de laatste 4 min. Die kunnen wel de knop omzetten.

:(
Nr.10

Petje af voor Guus, dit is geen geluk meer.

Het Nederlandse spel heeft slechts 2 oplevingen gekend en viel uiteindelijk weer in het oude patroon.

Trouwens die wissels van vB kon ik niet goed plaatsen.

Ik had Vennegoor of Hesselink ingezet met flinke kopkracht.

Maar eerlijk is eerlijk Nederland was niet voooruit te branden. Erg mat , en uiteindelijk schaakmat.

Het is weer stil in Nederland.

Zeer spijtig dat het weer mislukt is en Guusje het gedwarsboomd heeft.
Ik hoop dat hij in dollars betaald wordt want roebels zijn niks waard, hahaha!
Maar eerlijk is eerlijk, ze hebben hem ook gevraagd.
En hij heeft om begrijpelijke motieven geweigerd.
Nja, dat wordt weer 20 jaar wachten totdat een soortgelijke kans zich weer voordoet.
Ik denk dat niemand zich zoiets had kunnen voorstellen.

Grtz.

Wat een KUT publiek daar in Basel !

Niet alleen waren de prestaties van oranje onder de maat.
Maar dat publiek dat daar zat.
bijna 50.000 mensen.
Meer dan 3/4 daarvan zouden oranje supporters moeten zijn, het was er ook behoorlijk oranje gekleurd.
Maar heb jij ze gehoord ?
Ik niet.
Ja een keertje na de gelijkmaker hoorde je een paar keer "holland !" roepen, maar dat werd al heel snel stil.

Er waren dus geen supporters in dat stadion.
Alleen yuppies die voor heel veel geld kaarten hebben bemachtigd en eens wilden zien hoe dat zo gaat in zo'n stadion.
Die zaten dus met z'n allen naar mekaar te kijken in afwachting van de fantastische ambiance die zometeen komen gaat.

De twaalfde man was dus niet aanwezig.
Die van de russen was er wel.
Dus de 25 % van de gasten die herrie maakten, dat waren de russen.

Ja niet zo vreemd dat ze niet vooruit te branden waren.
Dat was in de andere wedstrijden toch echt anders.

En inderdaad, deze wedstrijd was tegen een tegenstander die niet dacht even de leeuw te kunnen temmen.
Die heeft de leeuw eerst bestudeerd (en dat ging hem wel heel gemakkelijk af).
De russen hadden constant een blok klaarstaan als er wat ondernomen werd.
En zo slecht was het spel van NL helemaal niet er waren kansen zat.
Wel het afmaken.
Schoten van net over de middenstip, en dan maar hopen dat de rus in het doel loopt te pitten.
En er zal best een russische satelliet uit de lucht geschoten zijn.
Affelay inbrengen was ook een lekker sterke zet; als die de bal en het doel beide kan zien, ziet ie verder helemaal niets meer..

En de vedettes zijn niet meer dan dat.
Als ik een keer 2,5 uur moet overwerken (1/3 van de normale werkdag en daarom vergelijkbaar met de verlenging van een wedstrijd), dan moet ik ook niet aankomen met foutjes door vermoeidheid.
Dan maak je de trainingen maar wat pittiger zodat ze die reserve wel hebben.

Persoonlijke tegenslagen de afgelopen week kunnen wel een rol gespeeld hebben.
Maar degene die daar het meest onder geleden moet hebben, deed het juist erg goed.
Dat ie eraf gehaald werd, was te verwachten.
Het vorige toernooi moest ie eraf met een tweede geel en dat kon natuurlijk niet geriskeerd worden.
Het leverde verder een mooie publiekswissel op.
Het resultaat van deze wedstrijd maakt dit verhaal een stuk zwarter dan het al was.

Ik wil het er niet meer over hebben lol.................

inderdaad mas3 de twaalfde man (publiek) was niet aanwezig. schandalig

Ze begonnen al vroeg door onder de maat te voetballen. en vechtust was niet aanwezig zoals voorgaande wetstrijden.

Ze bleven steeds op hun plek staan waar de russen van profieteerden en de ruimte benutten

En het publiek zag het al snel en daarom was het stil en kan het niet afschuiven op die dat zou inhouden zonder publiek geen zeges het zal hun wel stimuleren maar het spel moeten ze zelf doen en concentreren op voetbal.van tegenstander en daar op inspelen.

En de ervaring van guus over het nederlandse elftal speelt hier ook partner en ook de metaliteit van de russen kun je nooit vergelijken met onze spelers.

Ze voetbalden ijzersterk (russen)en kregen heel veel ruimte en neem mijn petje af omdat ze maar 13 goede spelers hebben en nederland beschikt over 20 maar hebben volgens mij niet altijd zin om er team werk van te maken. zoals eerdere wedstrijden.

Van der sar heeft hun in alle wedstrijden voor eerdere uitschakeling behoed.maar kon het hier niet voorkomen.

De rusia ploeg heeft veel kansen gehad om het leed nog meer te maken omdat ze nog niet optimaal zijn in corners en vrijetrappen maar geloof wel dat guus dit gaat verbeteren in deze jonge ploeg.

Want die man heeft gewoon een gave door respeckt te creeren bij allerlij nationalieteiten en de jongens gaan er voor dat is bij nederlandse elftal anders daar zijn veelal de spelers de baas en dwingen af om te spelen al zijn ze niet in form. guus heeft de bezem door het russe elftal de bezem gehaald en zijn mening gebruikt wie hij wilde opstellen en het is hem weer gelukt met spelers die er 200% voor gingen. en na de gelijkmaker alleen maar sterker werden.

En verwacht er nog heel veel van op deze E.K

Ntuurlijk had ik ook liever gezien dat orange door was gegaan maar in deze wedstrijd heeft rusland het verdiend. ook gezien dat de meenste overtredingen aan orange kant zaten dat zag je niet in eerdere duels.

En in meenste gevallen is de bal nog rond en moge de beste winnen en dat waren ze met een welverdiende overwinning.

vg/sth.

Kut-Russen. 1 doelpunt minder en dan had ik de uitslag goed gehad.:(
:biggrin::biggrin:

Maar eerlijk is eerlijk. Hier en daar heb ik gekeken, maar ik heb het publiek wel gehoord. Doch dat moet van 2 kanten komen, als je daar een stel mensen op het veld ziet lopen die vaak nog te lui waren om positie te lopen, het onsecure balspel met name de slechte passes naar elkaar toe, het vele balverlies, het was geen schijntje van wedstrijden die ik eerder gezien heb, en dan ben ik nog niet eens een kenner.

Het strakke spel van de Russen daarentegen was gewoon vele malen beter. Oranje is vreselijk goed weggekomen, het had gemakkelijk 5-1 of 4-0 kunnen zijn voor de Russen. Complimenten voor Van de Sar, want die heeft dat veelal kunnen voorkomen door uitstekend kieperswerk.
Dan hebben we door toch nog een beetje goed spel en een beetje geluk nog net 1-1 kunnen scoren.

Dan krijg je de verlenging en dan lopen ze er allemaal een beetje als papzakken bij en dat terwijl ze een week rust gehad hebben.
De hele wedstrijd lang zijn er met name 2 russen erg gevaarlijk, en wat zie je? Het meeste van het oranje spul blijft een beetje op en rond de middellijn hangen, in plaats van als strakke verdediging terug richting goal te gaan als die gevaarlijke gasten de bal hebben. Er wordt nog niet eens naar gerend als het echt moet.

Gevolg 2-1 en daarna wordt het helemaal erg en een logisch 3-1 is daar weer het gevolg van.
Meer dan verdiend moet ik zeggen.

Natuurlijk jammer dat Oranje er uit is, maar met zo'n knudde wedstrijd als gisteren, dan moet je ook niet verwachten dat je verder komt. Ik heb zelf het idee dat ze Rusland behoorlijk onderschat hebben, maar Guus Hiddink verdiend hier de complimenten (voor de zoveelste keer).

Hopelijk gaat het in de WK beter.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan