Nederlandse gebr. aanwijzing voor de 5000?

M

Mokum1

Heeft iemand de nederlandse gebruiksaanwijzing voor de 5000 of weet waar ik hem kan weg halen??
Thnx.
 
Sorry heb ik niet,, maar mocht je er nog een tegen komen voor de 3000 hou ik me aanbevolen.
 
Dank voor je reactie.
Helaas ook geen oplossing.
Toch eigenlijk te gek voor woorden dat er voor deze en jouw ontvanger geen nederlandse gebruiksaanwijzing is.
Hoewel het consumentenrecht van 01-01-2004 de nederlandse gebruiksaanwijzing ondersteund schamen de heren importeurs zich er niet voor deze regelgeving aan hun laars te lappen.Ze verkopen toch wel.:mad:

Walgelijk!
 
Nou nee hoor, ik schaam me niet.
Toch vind ik het wel vervelend dat ik ze verkoop zonder de nl versie.

Maar uiteindelijk is dat weer de schuld van de internet aanbieders en daarna die van de consument.

Het is namelijk zo dat als een ontvanger op internet wordt aangeboden voor ? 199,- en ik in de winkel ? 249,- voor dezelfde ontvanger vraag, dat ik geen enkele verkoop.

Dit gebeurd als ik de ontvangers via een nederlandse importeur haal.

Haal ik de ontvanger uit het buitenland, dan is de prijs wel concurerend met internet en kan ik dezelfde ontvanger bieden voor dezelfde prijs, ook ? 199,-

Er zit dan natuurlijk geen NL gebruiksaanwijzing bij.


Geef nu eens eerlijk toe, vind jij de nederlandse gebruiksaanwijzing ? 50,- waard???

Maar om je van je stress af te helpen, stuur even een meeltje naar info@topfield.nl

TF geeft geweldige service, dus waarschijnlijk kan je hem wel aanvragen hoor.

Succes
 
Nee is zeker geen 50 euro waard maar voor veel nederlanders die NIET goed een buitenlandse taal kunnen lezen WEL essentieel.
De importeur heeft onlangs aan een dealer gezegd dat de gebr. aanwijzing NU pas bij de vertaler ligt en daarna, na goedkeuring, naar de drukker.
Zijn we weer een paar maanden verder en kunnen velen geen optimaal gebruik maken van hun ontvanger.
Was het nu niet mogelijk geweest voor deze officieele importeur eerder actie te nemen en bij introductie al een nederlandse gebruiksaanwijzing mee te leveren??
Geldt overigens niet alleen voor Topfield maar zeker ook voor de Xtreme.
Ook daarvan ben ik nog geen nederlandse versie tegen gekomen.
 
Wel ik ben benieuwd,, heb die jongens net een mailtje gestuurd,, hou julie op de hoogte als ik antwoord krijg.
 
Had nou toch maar een Dreambox gekocht Jack....hehehehe

Handleidingen genoeg op Sat$all.com.....lol

GR Fred.
 
Via Roleba in Almere heb ik wel een mooie beschrijving van de Xtreme.
Nu Topfield nog.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan