nederlandse kanalen

D

dedoele

Hoi, ik ben Belg maar kan via Nederlandse vrienden een seca 2 kaart bemachtigen om naar de nederlandstalige zenders te kijken, ik moet wel 75? betalen voor deze kaart, mijn vraag is als ik deze kaat in mijn aston module steek kan ik dan naar die kanalen kijken, zonder canal plus die hoef ik niet.

Laat iets weten het is anders gek dat ik daar 75? ga geven als het niet werkt.

groetjes,

dedoele
 
Ja dan kan jij naar de nerderlandse kanale kijken.

Maar de vraag is dan nog wel of er een bepaald abbonnemant aan zit, die zou jij uit Belgie niet kunnen betalen voor een Nederlandse kaart.

Groetjes Bert
 
neem maar eens zo spoedig mogenlijk contact met mij op heb nog wel iets voor je liggen wat je wel zal interesseren

ik begrijp dat je alleen rtl 4,5,7 sbs etc wil kijken klopt dit zoja dan even emailtje sturen naar one@zeelandnet.nl onder vermelding van canal plus kaart
 
Ligt er ook een beetje aan welke Aston module en welke ontvanger he. Bijvoorbeeld de Aston 1.03 modules werken niet in elke ontvanger goed met een Seca2 kaart.
De 1.07 wel dacht ik, van de 1.05 weet ik het niet zeker, de meesten wel.
 
dedoele

Welke ontvanger heb je eigenlijk en heb je een cam zoja welke
 
@dedoele: een tip

Als je besluit die kaart te kopen, bel dan eerst even naar canal digitaal nl om te verifieren of het serienummer in hun database staat en of het veilig is als je die kaart koopt (zodat je dus updates krijgt op die kaart).

Misschien dat je een goede kennis uit NL voor je kan bellen.

Je weet nl. nooit.... en een gewaarschuwde belg telt voor ....
 
ja jongens allemaal bedankt,
ik heb een humax vaci 5300 en ik heb een aston module 1.5 en een matrix module.

Nu ik weet niet of die kaart geactiveert is maar volgens die Nederlandse kennis wel maar mijn satelite dealer beweert van niet, dus nu weet ik het niet meer.

Het spijtige is een vriend van mij kent die nederlandse kennis, dan moet ik die altijd lastig vallen en die werkt met posten, als je begrijpt wat ik bedoel.

Maar volgens die goede kennis van mij beweert die dat deze werkt.

Zodus,...

Eind van de week weet ik meer!!

Ik hou jullie op de hoogte, en alvast bedankt jongens, ik had beter eerst bij jullie gehoord.

groetjes,

dedoele
 
Een geactiveerde CD/C+ kaart kan in elke ontvanger worden gebruikt als de firmware van die ontvanger deze kaart kan updaten.
Alleen aan het registreren/activeren hangt een NL-telefoonnummer/adres.
 
Sorry, verkeerde toets gedrukt

Tenzij de kaart enkel het zgn standaard-pakket heeft moet jaarlijks een bedrag worden betaald. Voor zover ik weet moet dit bedrag van een nederlandse rekening komen of in Nederland worden gestort.
Het standaard pakket bevat nu Ned 1, 2 en 3, RTL 4, 5 en 7, SBS6, Net5, Veronica, TMF. Er gaan geruchten dat binnenkort dit pakket enkel nog Ned 1, 2 en 3 zal bevatten.

Greetz
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan