Nero 7.5.7.0 Premium (ML)

Status
Niet open voor verdere reacties.

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
1 feb 2004
Berichten
6.251
Waarderingsscore
43
Punten
48
Leeftijd
121
Nero 7.5.7.0 Premium Multi-language.
 
Is hier geen probleem mee???

Ik had begrepen dat er problemen waren met de nieuwere versie's, m.n. een copy verhaal van sony, hier zou iets mee aan de hand zijn???

;)
Nr.10
 
we zouden het niet weten
 
Het zit geloof ik wel goed.

;)
Nr.10
 
Aanzet tot illegale kopie???

Dit is in tegenstrijd met de rules van het board dacht ik

En dat door het eendenteam zelf.
 
Volgens mij zitten jullie er niet naast.

Ik heb nog even de regels die we afgesproken hebben erop nagelezen, en kan niets van dit vinden. ;)
 
Op dit moment vindt er tussen de moderators een discussie plaats over het plaatsen van nzb's op dit board.

Op zich is er niets mis met het plaatsen van een nzb denken we, maar de vraag is tot hoever we op dit board gaan. Dit board is opgezet als satellietboard.

Indien nzb's geplaatst mogen worden hebben we voor we het weten een heleboel nzb's en de vraag is of dit wel gewenst is. Bovendien heb je allerlei programma's waar je de laatste nzb's kunt opzoeken.

Mogelijk dus niet zo verstandig van ons om te beginnen met het plaatsen van een nzb.

Tot er definitief duidelijkheid is doen we dit draadje op slot, verwijderen we de link(s) en is het plaatsen van nzb's niet toegestaan.
 
nee toch, je mag toch wel een NZB plaatsen. Nero is vrij te verkrijgen alleen moet je registreren als je het na de trial periode wilt blijven gebruiken. Of zitten we er naast...?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan