NEW ToH3.3_HoT5.9

T

Tuurtje

LET EVEN OP:
De boy's zijn het geklooi zat met iedereen die in hun firmware loopt te prutsen
Indien dit zo blijft zullen zij niks meer releasen.
Dus doe mij en anderen een plezier en laat de zip's zoals het is (ORIGINEEL DUS)

Tuurtje

Humax ToH3.3 HoTplugged v5.9 - 2005-10-23
-- Version: A --

============================

- Cabo-AU Fix (Key0+1 OK - Key2+3 NOK)
- BISS included (Discovery dosn't work - don't know why)
use PMCT to modify CWs
IDENT VPID 2600 nnnn nnnn nnnn nnnn 0000
- EPG/PMCT-Menu use white Button to insert line instantly
- included CAToneV23-Parser
- AES-Key now on Key 3 and 0x13

thx to scriptors and GioppyGio

No PMCT-Update necessary for normal use !!!

It is recommended that you don't modify that readme or firmware to publish
that work in your own name. So if you don't get along with this little agreement,
HoT will stop the public accessibility of new releases in the future.

So:

DON'T MODIFY FIRMWARE OR MODULES!!! LAST CALL !!!

HoT

krijg tv cabo niet open , alleen fox en fox life

nieuwste keys derin

Tuurtje zei:
LET EVEN OP:
De boy's zijn het geklooi zat met iedereen die in hun firmware loopt te prutsen
Indien dit zo blijft zullen zij niks meer releasen.
Dus doe mij en anderen een plezier en laat de zip's zoals het is (ORIGINEEL DUS)

Tuurtje

No PMCT-Update necessary for normal use !!!

Ze zijn het geklooi allang zat, hiermee worden de fake versies bedoeld.

Maar helaas werkt de orginele PMC tabel niet in combinatie met NL-secakaart, dus zal er weer geklooid worden....

jopie zei:
Ze zijn het geklooi allang zat, hiermee worden de fake versies bedoeld.

Maar helaas werkt de orginele PMC tabel niet in combinatie met NL-secakaart, dus zal er weer geklooid worden....

Het aanpassen van de pmct lijst lijkt mij geen geklooi en is ook niet waar hot moeite me heeft.
Plaats toch eenvoudig de PMCT tabel die je voor de update gebruikte terug, dan werkt het weer

Het probleem waar ToH en HoT niet tegen kunnen is dat een firmware van hun genomen wordt waar een eigen naam fonts in gezet worden en onder eigen naam uitgegeven wordt.
Ook zijn er lieden die Killer firmwares in naam van TOH en HoT in uploads gooien.

Kan dus maar een ding aanraden gebruik ALLEEN officiele firmwares van ToH en HOT en verander niets aan de firmware en module 5 (EMU).

Voor prive gebruik kun je eventueel een andere pmct tabel ,makro en eventueel achtergrond gebruiken.

P.S licht het aan deze firmware dat VH1 etz niet meer functioneerd of hebben ze bij MTV-networks iets veranderd?

M.V.G Jan

Jan99sat zei:
Het aanpassen van de pmct lijst lijkt mij geen geklooi en is ook niet waar hot moeite me heeft.
Plaats toch eenvoudig de PMCT tabel die je voor de update gebruikte terug,

Klopt jan, dat bedoel ik dus ook met fake versies waarbij door anderen aan de firmware of HoT module wordt "gesleuteld".

Een oude PMC tabel terugzetten heeft geen zin, tenminste als je van de updates gebruik wilt maken, de BISS codering.
Daarom zal de orginele PMC-tabel van de laatste HoT versie aangepast moeten worden, om dan ook nog de NL-secakaart te laten werken, en ik zie nu al op een ander board dat er flink mee gerommeld wordt. Heb er zelf niet zoveel moeite mee. In dit geval kan dan b.v. provider 006A verwijderd worden, afhankelijk van kaart / cam die gebruikt wordt.

MTV's werken hier ook niet meer met een dragoncam, er is inderdaad iets veranderd.

jopie zei:
Klopt jan, dat bedoel ik dus ook met fake versies waarbij door anderen aan de firmware of HoT module wordt "gesleuteld".

Een oude PMC tabel terugzetten heeft geen zin, tenminste als je van de updates gebruik wilt maken, de BISS codering.
Daarom zal de orginele PMC-tabel van de laatste HoT versie aangepast moeten worden, om dan ook nog de NL-secakaart te laten werken, en ik zie nu al op een ander board dat er flink mee gerommeld wordt. Heb er zelf niet zoveel moeite mee. In dit geval kan dan b.v. provider 006A verwijderd worden, afhankelijk van kaart / cam die gebruikt wordt.

MTV's werken hier ook niet meer met een dragoncam, er is inderdaad iets veranderd.

Voor PMC tabel gebruik ik de volgende methode:
1. Neem een oude tabel in pmctool.exe en delete alle standaard lijnen.
2. Sla het bestand op (voor de volgende keer).
3. Selecteer en cut nu de overgebleven lijnen.
4. Laad nieuwe tabel en doe een paste op de plek waar je de toevoeging wilt.
5. Stuur lijst naar humax.

Heb zelf geen seca maar denk dat in dit geval het probleempje eenvoudig is op te lossen door de regel "C+/NL,0021,0000,0100,006A,........" te deleten.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan