newcamd server help

M

mixfreak

elke keer als ik newcamd herstart gaat m,n originele card offline
als ik die eruit en erin druk gaat ie weer online
wat gaat er fout? instelingetje vergeten ?
ik gebruik newcamd 5.25
 
gebruik gewoon eens newcamd 5.24
die werkt bij mij nog steets het beste.
 
Wat je eens kunt proberen is om in het bestand startCAM die in var\bin staat de sleep van 3 in 5 te veranderen.
 
Ik had hier ook een Dreambox die na een herstart, helemaal geen beeld meer gaf met Newcamd5.25.

Na veel prutsen, kreeg ik het wel weer aan de praat, ik heb het bestand libcrypto.so.0.9.7 in de map var/lib verwijderd, en na een herstart werkt Newcamd 5.25 perfect...

Ik weet dat dit niet de manier is, maar ja je moet soms wel wat...

Wie kan me trouwens vertellen wat dit libcrypto.so.0.9.7 bestand precies doet?

GR Fred.
 
Maar het is een Library bestand.
Het wordt normaal gesproken gebruikt door programma's waaw de informatie in staat die ze nodig hebben om het programma te laten draaien.

G
 
Had ook problemen met de card in 5.25, maar door deze regel ENTITLEMENT_PORT = 14002 aan cardserv.cfg toe te voegen was het probleem verholpen. Bij 5.24 werkt het zonder die regel.
Zal wel door die lybcripto file voor multivision komen.
 
entitlement port is om de status van de kaart te zien
 
Ik had hier het zelfde probleem als mixfreak en door het aanpassen van de startCAM file was het probleem verholpen.
 
Kwoot Twilight: Na veel prutsen, kreeg ik het wel weer aan de praat, ik heb het bestand libcrypto.so.0.9.7 in de map var/lib verwijderd, en na een herstart werkt Newcamd 5.25 perfect...

Wie kan me trouwens vertellen wat dit libcrypto.so.0.9.7 bestand precies doet? einde kwoot

Kijk, dat is nou de echte ikprobeerhetgewoonuitenhetkanmijnixverdommenalsienooitmeerstart mentaliteit van de nieuwsgierige hobbyist;-))
 
volgens mij si die libocrypt voor tps
maar die startcan krijg ik niet op 5
elke keer als ik herstart heeft blijft ie doodleuk op 3 staan ! wat kan ik hier aan doen >?
 
Aanpassen van de Startcam heb ik als volgt gedaan. Via ftp naar de pc gekopieerd en vervolgens geopende in notepad. Na het aanpassen weer terug gezet via ftp en vervolgens de ontvanger opnieuw opgestart.
 
dat heb ik ook gedaan maar hij zet hem gewoon terugh op 3 heel vreemd !
 
Ik zal je wel even mijn Startcam toezenden en plaats die in var/bin
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan