newsgroups chello

D

da_masta

Hoi Gabbers, wanneer ik met grabit zoek naar interessante divx/svcd groups kan ik bij de alt.binaries maar weinig vinden.
Blijkbaar wordt dat niet doorgelaten bij Chello?

Voorheen maakte ik gebruik van wanadoo en had wel beschikking tot de welbekende groups. Helaas werkt dat niet meer. Kan iemand me op weg helpen om weer toegang te krijgen tot die newsgroups (terwijl ik op chello zit)?

Alvast bedankt,
dm

Het is de laatste tijd echt een ramp bij chello het lijkt wel of daar niemand zich meer verantwoordelijk voelt.
En de prijs liegt er toch echt niet om, heb zelf het besluit genomen om volgende maand over te stappen naar ADSL.

Ik zag dit bij FTD in een item over Kwello:

TIP voor wie kwello heeft
newsserver!!!!!

newseast.1stconnect.com
user moet eindigen op @1stconnect.com

pasword verzin iets
greetz kinki
posting toegestaan

Heb zelf geen Kwello, dus weet niet of het werkt

newseast.1stconnect.com klopt wel
maar het verzinnen van een xyz@1stconnect.com account met een password werkt niet.
Je schrijft dat je dit bij FTD (?) tegenkwam.
Heb je misschien een url voor me? Dan kan ik daar eens zelf neusen...

alvast bedankt

Chips, ik mag er niet in! Terwijl ik wel een geldig account heb? WTF....

vBulletin Message
You do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:
You do not have permission to access the page that you were trying to. Are you trying to edit someone else's post or trying to access administrative features? Check that you are allowed to perform this action in the Forum Rules.
If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.
Ingelogd als : da_masta [uitloggen]

Forgotten your password?

Newseast is sinds een week of drie niet meer gratis, dus moet je een accountje op pakken

Ja da_masta, die melding krijg je, als je pas geregistreerd hebt, en je account nog niet geactiveerd hebt, of.... als je pas je email adres gewijzigd hebt, dan word je account ook automatisch disabled en moet je ook weer via een activatielink die je via email krijgt opnieuw activeren.

Vandaar dat je account wel bestaat, maar je er niet in komt.

Die melding is me inmiddels zo bekend dat je er aan kunt aflezen dat ie van een forum komt wat met vbulletin draait.:)

Heeft dus niets met een vergeten paswoord te maken.

inderdaad kwas vergeten te registreren..en ik weet al waarom...
mijn yahoo webemailer zag het mailtje van FTD als SPAM. En foetsie was het registratiemailtje...
inmiddels opgelost.
Maar oefff... wat een kwello posting zeg, 50 A4tjes!
Ben nog wel even druk....

bij Chello heb je nog geen 1/4 wat andere providers wel open zetten.
Gebrek aan bandbreedte heet het.
Of ze hebben een uitbrander gehad van een of andere film/muziek bobo.

Rolo

ik ben het met je eens Rolo. Heb je een uitvoerbaar alternatief zonder van provider te hoeven veranderen?

Ja, payserver nemen, maar daar word je ook niet blij van want dan kost 't weer geld.

Hangt een beetje van de hoogte van het bedrag af natuurlijk.

Welke is betrouwbaar en redelijk geprijsd?

ach wat kost nou een payserver ik heb er een van 15$ is ongeveer 12 euro je kan dan onbeperkt downloaden een half jaar zoveel je weelt op 6 connecties en een retentie tijd van 12 dagen .tja het is toch weer 12 euro maar als je een dvd koopt in de winkel ben je al meer kwijt ....wat wil je nog meer

Weet je wel zeker dat dit een half jaar onbeperkt is? Want meestal hangt er echt wel een limiet aan, bijv. 20 gig OF een half jaar, al naar gelang wat eerder komt.
De meesten kosten wel rond de 15 dollar ofzo inderdaad, maar over het algemeen kun je dan maar 20 gig of minder downloaden.

Dat wil overigens niet zeggen dat ze niet bestaan, maar welke payserver heb jij dan? Da's interessant om te weten.
Retentietijd van 12 dagen is heel mooi. Wat is het percentage compleetheid gemiddeld?

Thanks!
Ik zag daar staan:
Unlimited Broadband $14.75 6 ports Unlimited 10 days 180 days

Er zijn ook andere paketten maar dan ben je duurder uit, zoals deze:
40 Gigabytes $38.95 4 ports Unlimited 14 days 300 days

Men kan dus beter een unlimited account nemen dan een 40 gig account want dat scheelt behoorlijk, net zoals je al aangaf.
En bij unlimited broadband heb je ook nog eens 6 poorten in plaats van 4 dus dat schiet behoorlijk op.

Het enige wat ik nog niet zie staan is de compleetheid binnen de binary newsgroupen, en zoiets is toch meer betrouwbaar als je dat van een gebruiker hoort dan dat je het op de site ergens leest.

Aangezien jij ervaring met deze server hebt (althans dat neem ik aan) kun je het percentage compleetheid ongeveer aangeven?

Thanks nog voor de link.

ik denk als ik het mag in schatten zo'n 95% of hoger, maar in iedergeval ik heb geen klagen wat ik daar weg zuig heb ik geen par file's nodig om te kunnen repareren....uitpakken en fikken die hap....

greets mbon

Super! Zullen geheid een aantal mensen blij mee zijn!
Bedankt voor je mededelingen!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan