nexus-s

S

simply

kan ik iets met deze card ontvangen free to air kan wel maar ook gecoderde kanaalen ?? die ik kan kijken met een key file of zoiets
 
Met www.progDVB.com of met multidecoder en de juiste plug-ins op je pc dan kan de kaart net zoveel als een Dreambox.
 
die plug-ins worden dan een propzal eens rond kijken mischien kom ik er wel achter tevens viendelijk bedankt met de hulp op mijn vraag
 
Ik gebruik hier een Nexus-s i.c.m. MyTheatre als 'afspeelsoftware' en PMCAM als cam-emulator. PMCAM is een plugin voor dvbcore gebaseerde software waarmee je, via een card-progger op een seri?le poort, een CAM na kunt bootsen. Ik heb er een MasterCRD progger aan hangen en hierin een CD-kaartje. Werkt prima, hoewel je er rekening mee moet houden dat MyTheatre na het opstarten even nodig heeft om alles goed ingesteld te krijgen (je ziet vrijwel meteen beeld, wat dan vervolgens even bevriest en dan weer verder gaat) - kan erg frusterend zijn als je eigenlijk al te laat bent om wat op te nemen ;-)
Pluspunten van MT vind ik de stabiliteit, de werkende time-shift functie en dat-ie ineens in MPEG formaat opneemt, dus regelrecht branden op DVD-RW en op de DivX speler afkijken! Nadeel is dat-ie niet gratis is: 40 dollar

Alternatief gebruik ik Alt-DVB i.c.m. s2emu om wat Spaanse kanalen te snuffelen (en vooral op Fox cartoons kijken) en heel af en toe wat op te nemen. Alt-DVB kan per kanaal de plugin van keuze activeren, dus bv PMCAM voor Ned1 en s2emu of vplug voor Taquilla1. Dat is wel sjiek. Wat minder sjiek is is dat het beeld vaak bevriest ;-( en dat opnames in PVA-formaat gebeuren, dus als het al lukt een film op te nemen moet je nog met PVAStrumento of ProjectX aan de slag om er iets van te maken.

En jammer van de Nexus is dat-ie niks kan met HD-kanalen (0 beeldjes per seconde ;-))
 
nope, en zullen er denk ook wel niet komen volgens mij. :(:(

maar gebruik gewoon de laatste, installeer de kaart, maar niet de netwerkdriver. Draaid hier onder vista, in soft mode, hard mode geeft blauw scherm. Er is als het goed is ook een driverpakketje waar de netwerkdriver uitgehaald is.

tot nu toe icm progdvb/vplug etc geen problemen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan