Niet van toepassing op BT in het warme zuiden.

janblues

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 okt 2006
Berichten
2.640
Waarderingsscore
304
Punten
83
Leeftijd
72
Locatie
Baflo
Ruiten krabben is maar een koud werkje.
Wat je ook kan doen in heet water in een plastic zak en daar mee over je raam wrijven.
Je hand wordt niet koud maar je raam wordt wel ontdooit.
 
Hoezo niet van toepassing op BT en hoezo warme zuiden?
Het ziet er in de weerberichten naar uit dat het hier kouder is dan in het koude noorden.
Want het oosten en met name zuid-oosten zat met de laagste temperaturen. Het was hier -8 en dan moet je zeer zeker ook krabben.

Weet je wat ook goed helpt? Zo'n zonnescherm wat je over je raam doet tegen de zon in de zomer.
Doe dat er maar eens over in de winter, dan blijft je voorraam ook lekker warm en bevriest het ook niet. ;)
 
Koud water werkt ook, alleen dan wel koude klauwen:ROFLMAO:
 
was hier -10 vanmorgen nog.

ik heb nog een oplossing
klep open
auto er in
klep dicht

volgende morgen zelfde principe maar dan auto er uit
het rare is dat het bij beide auto's werkt hier:geek:
alleen de aanhangers zijn bevroren lol
 
BT een zonnescherm? Nog nooit gezien.
Hm de zon is hier natuurlijk ook minder vel.
Ga maar even googlen.

Sat-ed dat werkt hier alleen met een speelgoed auto.
 
BT een zonnescherm? Nog nooit gezien.
Jawel, als ik er een foto van plaats dan zeg je "ooooh zo'n ding". Misschien heet het niet zonnescherm maar ik noem het zo.
Ahja, reflecteren zonnescherm heet het toch. Maar er zijn er meer die mijn idee hebben en nu worden ze in de winter verkocht als vriesdeken voor de auto.:biggrin:

Wacht ik zal er eens een foto van neer pleuren.
9200000093135229.jpg
 
Ja dat klopt die ken ik wel.
Ik wist niet dat deze ook in de zomer werden gebruikt.
 
Ik wist niet dat deze ook in de zomer werden gebruikt.
het zelfde als met de vrouw @janblues
die gebruik je normaal gesproken ook in de winter maar ook in de zomer...
Sat-ed dat werkt hier alleen met een speelgoed auto.
door de voordeur?
of heb je geen garage
moet er zelf elke keer even op gewezen worden dat we daar toch wel mazzel mee hebben
 
Nee sat-ed daar slaapt mijn vrouw.
En daar ga ik liever naast liggen i.p.v. de auto daar neer te zetten. :giggle:
 
Ik wist niet dat deze ook in de zomer werden gebruikt.
En ik wist van mijn kant niet dat men dat ook wel vriesdeken noemde. :) Wij kenden deze al langer van het zomerse gebruik. Deze zijn behoorlijk effectief tegen de huidige hete zomerdagen. De zon reflecteert dan en het wordt minder warm in de auto.
Daarnaast, zeker als je leren of nepleren bekleding in de auto hebt (of iets soortgelijks) en/of je stuur, dan verbrandt je de handen niet als je het stuur vast pakt of je achterste en/of benen als je met een korte broek aan de auto in kruipt. :)
 
Ik heb op vakantie al eens een groot strandlaken op de voorruit gebruikt om de ergste warmte tegen te houden. Ook dat scheelt wel.
 
Ze liggen hier altijd in de winter voor het grijpen.
Maar jullie hebben jullie hebben in de regel meer zon als hier.
Ik werkte heel lang op het gemie park en daar was het altijd 3 graden lager als in Baflo.
 
Oude fles 'glassex' of ander merk, deze vullen met 1/2 antivries en aanvullen met water.
Bij strenge vorst 3/4 antivries.
...even sprayen, ruitenwissers aan en rijden.
 
Nou, wij hoeven ons in het zonnige zuiden toch al weer minder druk te maken. Na het weekend is het sowieso afgelopen, lekker weer temperaturen van boven 0 en regen. Regen is leuk, maar liever regen dan vrieskou, mede omdat vrieskou ook nog duurder is i.v.m. stoken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Peer
Het was hier ook behoorlijk koud…
Heb de app maar opgestart. ;)
 
Hier is het momenteel spekglad vanwege ijzel.

Levensgevaarlijk, en daar helpt geen dekentje tegen.
 
Hier ook, omdat het nog wat vroor en ook geregeld heeft.
Maar het gaat nu in rap tempo beter worden, vanaf morgen gaan hier de temperaturen flink stijgen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan