Niet werkende links?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.177
Waarderingsscore
576
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ligt het aan mij of is er hier op het forum iets niet goed?

Gisteren opende ik een onderwerp in de multimedia, met een link, en kreeg kort daarna te horen van Frweber dat de link niet werkte?

Normaal test ik altijd een link die ik plaats, en via het forum werkte deze inderdaad niet, keek ik naar de link via de edit, en plakte deze dan in de adresbalk dan deed deze het wel.

Nu heb ik dus meer onderwerpen waar links in staan bekeken en er werken er meer niet, niet allemaal, maar een groot gedeelte is in de adresbalk "About blank" of via anonym... die loopt niet door.

Ik heb dit zowel bij IE als bij Firefox.
 
Volgens mij loopt de anonym.to pagina niet meer, hij wil hem niet doorlinken, daar zal dus iemand van de staf naar moeten kijken die daar verstand van heeft.
 
Daar lijkt het inderdaad op Jack.
 
Oorzaak: Anonym.to ligt er uit.
Dus even afwachten of die nog terug up komen, anders moet Eendenteam er even naar kijken want die hebben dat ge?mplementeerd.
 
De hyperlinks zouden het weer moeten doen
 
Ja ze doen het weer! Bedankt voor de genomen actie!
 
Nee hoor, anonym.to ligt er nog steeds of weer opnieuw uit dus ze doen het (weer of nog steeds) niet.
 
Je kunt wel eens gelijk hebben BT, want de links waar ik het over had doen het nu wel, maar niet via Anonym.to.
 
@freggel1: Ik was even jouw corso links aan het testen en die schijnen nog via anonym.to te willen en dat werkt dus niet.
 
Sorry foutje van ons. We hadden in vBulletin style het script dat zorgde voor dooverwijzing naar anonymous verwijderd, maar er zijn 3 stylen actief dus in die andere twee hadden we dat script ook moeten verwijzen. Daarom werkten de links voor Freggel wel en voor Black Tiger niet (jullie gebruiken een verschillende stijl).

Echter anonymous is weer in de lucht dus nu alle 3 de stijlen gecontroleerd op aanwezigheid van anonymous. De links zouden nu weer moeten werken voor iedereen en wel via anonymous.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan