Nieuw! Fun-Bank!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.465
Punten
113
Leeftijd
61
Voor alle zakenlieden onder ons, er is nu ook de Fun Bank.:biggrin:

Hier kun je dus ook al je fun-euri droppen en sparen, is wel handig, dan raak je ze ook niet meer kwijt als er een probleem is met de icash die voor de fun-euri zorgt (als het goed is).

Je krijgt ook nog 1% rente over het aantla fun euri wat je inlegt.

Ik weet niet of je ook bij de bank kan lenen, maarja, proberen kun je altijd.:)

Veel plezier!

Dan ga ik degene die ik nu heb er snel opzetten, want door de daling van de waardes van satellitefun op Damrak ben ik vele euries kwijtgeraakt!

Kzit nog steeds te verzinnen hoe ik ze weer bij elkaar krijg???

Ik heb deze nacht mijn rekening geopend , voor wat er nog op te zetten was

Een klein beetje zakgeld heb ik hier laten staan om niet als landloper te worden aangezien en om er eentje te :drink:

Dju... jullie zijn allebei zo slim geweest om wat geld "in the pocket" te behouden want anders had ik jullie inderdaad als landlopers in het Fungebied kunnen aanmerken. Dat heb ik weer... pech dus.:)

Maar geen nood, ik ga zoeken of ik een bankroof module kan implementeren.:gun:

Kzit nog steeds te verzinnen hoe ik ze weer bij elkaar krijg???
Gewoon op NASDAQ aandelen nemen, daar staan de Fun-euri hoger, en uiteraard krijg je 1% rente per dag op je gestorte bedrag van de Fun-bank, dus dat schiet dan al weer lekker op.;)

En als je een dag niks stort ben je hier dan je interesten kwijt of niet

ps een mooi getal aan euries

Nee de rente loopt gewoon door over het in de bank aanwezige bedrag, ook als je niets erbij stort.

We moeten echter eens in de gaten houden of dat werkt want ik heb eergisteren al 600 gestort en 's avonds nog eens 50, dus in totaal 650.

Daar staat het nog steeds op. En 1% van 650 is 6,5 dus feitelijk had er nu toch 656.50 moeten staan en dat staat er niet.

Maar geen nood' date=' ik ga zoeken of ik een bankroof module kan implementeren.:gun:[/quote']
Nou ook maar 100 euri op de bank gezet, maar ja nu lees ik dit weer en ben ik bang dat ik zo het geld kwijt ben.

En ja als de bank toch geen rente betaald dan is het zo'n "satelietfun cheat bank". LOL

@BT bij een volgende storting komen de percenten erbij , maar je moet wel de 24 u wachten

Bij een volgende storing? Hmmz... vindt ik onzin, als er staat dat je elke 24u een rente van 1% krijgt, dan moet je die ook krijgen. Ik ga het nog eens uitzoeken als ik even tijd heb, anders ga ik me beklagen bij de maker, heeft die ook weer wat bezigheidstherapie.:biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan