Nieuw K(c)A bo fun file!!!

T

tweety

Er is er weer ??n voor de MM ,Deze werkt beter zonder glitches,snelle update en geen uitval(au).
Deze is te halen bij een organisatie waar ze veel van (sat) weten en ook van de (key).
Daar hebben ze (files)

Groetjes van qui_fun_v1

Wel even uit het embedded slot bij een humax 5400 even een eventuele funkaart (6in1)halen
Update gaat snel als je de box op M6 zet en dan even uit en weer aan

Have fun

Tweety,, aan al deze files hebben we geen moer,, althans niet degene die een jokercam of magic met penta 1.09 hebben.

Daar werkt het gewoon niet op of ligt dat aan mij.

Heb inmiddels al 10 files geprobeerd,, elke dag komen er weer nieuwe files voor de fun,, zijn er nu al een stuk of 6 verschillende van.

Werkt alleen met magic en penta 1.11 maarja,, dat heb ik en velen niet.

Ik heb hem naar je email gestuurd en het kan wel eens zijn dat deze wel werkt,is namelijk heel anders als de andere files,met flash interne en externe eeprom.Heb zelf de penta 1.11 conax erop,maaar daar loopt die perfect op.Ik zou zeggen probeer hem eens.

Zal wel effe kijken maar als die van mach1 is heb ik hem waarschijnlijk al geprobeerd. lol

Volgens mach1 moet die wel werken maar ik heb nog steeds niks boohoo:

THIS ONE WITH ACTUEL KEYS
USE INTEPROMWITHKEYS
TESTED WITH NEXT8000X-CAM
MR1.055
MAGIC PENTA109 ONLY TV CABO WORK

H? jack,dit file is volgens mij niet van mach1,en dit file heeft dus ook een externe eeprom samen met een interne eeprom en flash
De keys staan niet in de interne eeprom.Dit file is echt heel anders opgebouwd.

Misschien kunnen wat andere mensen met andere combinatie s als penta 1.11 reageren of het bij hun ook goed werkt.

File werkt hier ook niet, geen beeld, kaart krijgt ook geen update.

Getest met penta1.11 fun4, en met blueicecam V0.80, fun4

Dus kun je mij wel de juiste file sturen?, (heb de bovenste testen elk een halfuur uitgevoerd.)

Seca2hacker@hotmail.com

Bedankt alvast, GR Fred.

Waar is deze file te vinden.

Dan kan ik hem ook eens testen.

Gerrit

Krijg met multidec ook nu alleen maar update's op rom 10 en 11.

Rom 3 krijgt nu geen updates, mischien kan het daar aan liggen?

GR Fred.

Zijn echt wel van mach1 hoor,, staat echt bij gosooooooooooo en is daar gedited met de juiste keys ook.

@Tweety,

File ontvangen staat nu op test.

Krijg nog steeds geen update op ROM3 vreemd!

GR Fred.

Ja Net update gehad, weer beeld op Cabo,

Taq, werkt nog niet???!!!

Ik denk dat ik de file verkeerd geprogt had,
met masterburner werkt het niet, met cardwriter 206 gaat het wel goed..

Nu staat het op test op de taq. kanalen.

GR Fred.

Waar jullie wel op moeten letten is dat er geen fun 5 in 1 kaart in een embedded slot moet zitten,die eruit halen ,kaart moet echt enkel met de magic in je decoder zitten en voor de rest niks erbij,tenminste bij mij op mijn hummie 5400 is dat zo,want dan krijg ik ook geen update,schijbaar omdat hij dan ook naar de embedded kijkt,en hij het dan kwa tijd niet red.Misschien is dat wel het struikelblok bij andere ook,dat ze daardoor misschien geen update krijgen.

@twilight,op taq kan je heel lang wachten ,maar die komt niet,die zit er namelijk niet in,dit is voor cabo,las trouwens in zo`n soortgelijk file,dat het ook op conax zou werken,maar dat lijkt mij heel sterk,Kan dat ook niet testen want mijn mm loopt zelf op conax ongeacht welke kaart je erin duwt,maar misschien bedoelen ze dat dan ook wel,maar zoals het in het leesfile staat wijzen ze naar de kaart,maar naar mijn weten is dat onmogelijk.

Ja oke,

Dan werkt het hier wel, na ongeveer 3 min had ik beeld.

Dacht toch echt dat ik het ergens gelezen had dat het ook voor taq. was, Zal dan wel die tita file zijn geweest..hehehe

Bedankt, Gr Fred.

Blijft hij bij jouw ook goed lopen ook als je in het cabo pakket schakelt,bij mij wel.

Ben blij voor julie maar het werkt niet op magic en penta 1.09.

En wat bedoel jij nu weer Tweety,, zou deze file moeten werken in een conax module,, geloof daar niks van,, maar als jij dat zegt wil ik dat wel eens proberen,, heb hier een conax cam,, heb ik nu tita kaart in voor thor.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan