nieuw systeem ?????

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

franco

ik wilde afgelopen week een magic modulle kopen,maar de verkoper zei dat ik moest wachten tot half januari
want dan komt er een nieuw systeem met seca 2??????
klopt dit , wie weet er meer van????

groetjes van franco

dat bedoel je en geloef mij je gaat nog geen centimeter verder mee gewoen reklama de mm is veel beter
roufa!

Originally posted by zeddini
dat bedoel je en geloef mij je gaat nog geen centimeter verder mee gewoen reklama de mm is veel beter
roufa!

Ik weet niet of dit nederlands is, maar ik snap niet wat er staat!!!!!!

Ik geloef er gewoen ook niets van, maar ik heb wel waardering voor buitenlanders, die hun best doen om Nederlands te spreken.

Het zou wel eens kunnen dat ze daarmee de Mediaguard CI module bedoelen, die zou er komen, of is die inmiddels al op de markt?

Ik denk dat ze bedoelen dat je even moet afwachten wat er straks met die kaartjes gaan doen die nu nog niet gebruikt zijn en nog staan op 31-12-2003.

Waarschijnlijk gaan ze straks verder met de 0c of 0d key.

Nu zit het hele pakket nog op de 0e key....

GR Fred.

het niewe jaar is voor bij en komt een niewe taal die jullie niet kunnen verstaan ik viend het jammer voor sommige dommie zo alles klukje
en diskriminasie mag niet hier.. lol.. je hebt je best gedaan jongen je moet andere mensen warderen lol!!!en wat mijn taal betreft is 6 taal lol in alle taalen kan ik schrijven en lezen
doe jij dat maar lol!!!!!!!!
beste twilight het gaat hier over de niewe system die binnen kort komt op de markt en die heet de< twin interface>nieuwste versie die tevens de mogelijkheid kan bieden naast gewone SECA decodering een 2e SECA decodering te verrichten. Erg handig indien uw TWIN tuner daarvoor geschikt is.
grtz roufa!

Als jij, Zeddini, mij van discriminatie meent te kunnen beschuldigen, moet ik toch maar eens bij jou langs fietsen, omdat uit je kop te rammen.
Domheid heeft niets met discriminatie te maken. Komt zowel bij Nederlanders als buitenlanders voor.

Gezellig hoor, al dat gezeik over buitenlanders, heb je nog andere goede voornemens voor 2004?
Onze buitenlandse vrienden hebben het wel mogelijk gemaakt om
bijv.n***a etc te kunnen zien, dus ik begrijp al dat gejank niet echt.

Draadje gesloten, verder commentaar overbodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan