Nieuwe baan voor Black Tiger: brandweerman?

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
80
Punten
48
Leeftijd
122
We kwamen onderstaande tekst (in de engelse taal) tegen:

Girl Stuck in Fence

Every fire department in a three county area joined in a team effort to rescue a girl stuck in a steel fence.
It took several hours to extract her from her predicament.

Fire Chief Stiffie said, "This was a pretty tough rescue, it took us quite a while to come up with a plan to safely extract her from the fence." Although the girl's entrapment was never life threatening it did take careful planning and gentle handling to safely remove her.

She was taken to an area hospital where she was examined and released.

My only question was , is that the fire chiefs real name !!!
Het is algemeen bekend dat Black van tieten, ja zelfs hele grote, houdt. Zou hij na het lezen van bovenstaande tekst én het zien van deze foto brandweerman willen zijn om dergelijke dames te bevrijden...:biggrin::biggrin::biggrin:

Ze zijn wel wat erg groot, maar van de andere kant.... dan lig je ook lekker zacht... Waar kan ik me aanmelden als brandweerman? :biggrin::sex:

Ik weet niet in welk regio dat hij zich aan kan melden, maar als BT eenmaal de aandacht op tieten heeft, dan wordt er weinig geblust!!!

Ja het brandje wat loeit bij die tieten.... :stupid:

Tjonge jonge jonge he.....

Ik weet niet in welk regio dat hij zich aan kan melden, maar als BT eenmaal de aandacht op tieten heeft, dan wordt er weinig geblust!!!
Logisch! Ik ga bij de reddingsafdeling van de brandweer, niet bij de blusafdeling! ;)

Ik denk nu toch dat jij toch in de fout gaat???

Jij maakt mij niet wijs dat als je bij een brand uitkomt dat jij met jou brandslang(etje) het brandje niet wilt proberen te blussen??? :biggrin::biggrin::biggrin:

Dus eigenlijk krijg jij nu ook hier weer een dubbele functie, reddings en blusser....

Nee ik ga die brand niet blussen met een brandslangetje.
Mijn eigen brandslang gebruik ik voor het afkoelen van de geredde personen.:biggrin::biggrin::biggrin:

alleen het vervoer voor bt wordt moeilijk hij zit namelijk nog steeds op zijn fiets te wachten
gr frans

frweber;179106 zei:
bt namelijk nog steeds op zijn fiets te wachten
gr frans

Uhhh, Frans, zijn eigen bosnimfen hebben een scooter voor de deur staan... :biggrin:

Ja maar die fiets he dat is het helemaal lol....

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan