nieuwe boardregels.........jammer

D

dasher1

hoi

DuckForum een board waar je voor alles terecht kon en waar je als newbie niet afgeblaft werd als je met een vraagje over key's kwam.dat is voor pas beginnende hobbyist onontbeerlijk.

ik weet wel dat er op veel plaatsen informatie te krijgen is maar dat zijn meestal buitelandse sites.
zoals het hier was is gewoon uniek en erg jammer dat het over is.

maar ik begrijp het natuurlijk wel dat dit zo niet langer door kon gaan......dat zou de ondergang van Duck betekenen.

ik verwacht (hoop) dat er binnenkort een mickeyforum of een kwikkwekenkwakforum zal opduiken gehost in 1 of ander vaag eilandje op de stille zuidzee waar we gewoon weer met deze vragen tercht kunnen.

want ik denk dat er altijd behoefte is over deze materie informatie uit wisselen

dat wilde ik ff kwijt
grt dash

PS:jack tnx for suplying the wannabe's

Niet zo triest.... Het belangrijkste is dat vele mensen er van alles aan doen om het Duckforum te behouden. Daar moeten bepaalde zure druiven voor worden gegeten maar geloof me blijf gewoon vertrouwen houden in The Duckman want later zal zeker blijken dat niet alle druiven zo zuur waren als ze er van te voren uitzien.

Het is in principe dezelfde herhaling van zetten welke tv providers deden toen seca 1 op het punt stond openbaar te worden. Toen waren diverse site's verrast en nu is men bezig om ver van te voren voorbereidingen te starten zodat dat verrassingselement ge?limineerd is.

dat is voor pas beginnende hobbyist onontbeerlijk.
Sorry, maar dan vind ik je dus geen beginnende hobbyist.
Keys etc. zijn namelijk niet punt 1 voor een hobbyist en zeker niet voor een beginnende.

Een beginnend hobbyist gaat zich de techniek leren die er achter steekt.
Zo ben ik zelf maandenlang over vele boards rondgezworven, voorall in Duitsland toendertijd, om meer over het hele irdeto gebeuren te leren, af en toe haalde ik wel keys af ja, logisch, maar het was niet het belangrijkste.
Als je de techniek immers kent, dan komt de rest van zelf en maak je je eigen keys middels het loggen etc.

Een hobbyist wil zijn beeld van zwart af krijgen door middel van de techniek te leren. Heeft hij beeld, is het niet meer interessant en gaat men door naar het volgende zwarte beeld en bijbehorende codering.

Een vrijschakelaar wil eerst beeld hebben en kijken kunnen, daarna gaan sommigen daarvan zich zijdelings nog eens een beetje met de hobby bezig houden zodat ze weten hoe ze zelf files kunnen editten en heel misschien ook nog zelf aan keys kunnen komen (dat laatste gebeurd bijna nooit).

Althans zo zie ik het verschil tussen een hobbyist en een vrijschakelaar.

dat is correct BT ik heb eerst een set gekocht en die aan de praat gekregen dat was mn eerste doel en is gelukt nu ben ik oa bezig met feeds en aan het uitvogelen hoe dat zit met coderingen
en ik bedoel met vragen over key's niet vragen om key's........

ik heb ze hier nog niet gesteld want ik ben daar nog helemaal niet aan toe.......(eerst maar es de theorie begrijpen en meelezen van vragen die anderen al gesteld hebben)

het gaat mij helemaal niet om het vrijschakelen ik kijk namelijk bijna geen tv en c+ al helemaal niet alhoewel ik wel gewoon een abbo heb
ik wil gewoon weten hoe het werkt en waarom

grt
dash (die voor de komende jaren genoeg leerstof heeft)

Oke, dan begrijpen we elkaar toch, ben je toch een hobbyist.
Ik heb trouwens ook een abo, maar C+ interesseert mij ook niet, heeft te weinig te bieden.
Was er maar een mogelijkheid om in NL een PW abo te krijgen dan was C+ hier zo de deur uit. Maarja, da's weer een ander verhaal.:)

Hr tiger heb je geen familie of vrienden in Duitsland?????

Halt! Stehen bleiben, mein fahrrat zuruck! :biggrin:

Ja ik heb wel ergens kennissen wonen, maar daar zit hem nu weer de truuk.
In Nederland kun je geen officieel abonnement afnemen van PW dus is het legaal om in NL illegaal naar PW te kijken.:)
Het is pas illegaal als je er voor kunt betalen en je omzeilt die betalingen. Dat is dus niet van toepassing omdat ik het hier niet krijgen kan.

Ja, oke ik snap je bedoeling wel, maar ik ga niet vanuit mezelf meewerken aan iets wat wettelijk niet hoeft, daarnaast bestaat er nog zoiets als het verdrag van Rome met de vrij te ontvangen signalen en dat soort dingen.:)

Dus als ik het goed begrijp moet Nederland maar een provincie worden van Duitsland :)

Rolo

Neeeeeeejjjjjjjj!!!

:biggrin::biggrin::biggrin:

Ze mogen wel wat mij betreft C+ onderbrengen bij PW.:)

Ja joh c+ bij pw is coooollll krijgen we eindelijk iets goeds op de buis denk ik dan neem ik het hele pakket lol

Originally posted by pikkie
Ja joh c+ bij pw is coooollll krijgen we eindelijk iets goeds op de buis denk ik dan neem ik het hele pakket lol

Dat is dan 199 Euro in de maand...

Ken ik effe vange?

Rolo

Om het verdriet te drukken dat up en down weg is, luister of download ff the hooters met het nummer satellite.

mijn "dad"heeft er nooit eentje voor mij gekocht.

Zal allemaal weer wel goed komen, c+ is gewoon bang aan het worden dat ze hun ?centjes weer weggegooid hebben.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan