Nieuwe bondcoach???

V

valerio3

Advocaat is vanochtend niet samen met het nederlands elftal naar Schiphol gevlogen, dus bij deze:
Wie wordt de nieuwe bondscoach?

Ik ga voor Co Adriaanse.
Wie volgt?

nee joh hoe kom je daar aan,, word natuurlijk Foppe de
Haan :)

Als er voor pakweg 100 miljoen in de voorhoede staat en er wordt niet een doelpunt gescoord, dan vraag ik me af of er niet een spelerswissel moet komen
grtz
oskar

Ja, ik ben ook voorstander van Foppe.
En dan niet meer beginnen met het Wilhelmus, maar met het Friese volkslied...

Overigens wordt Louis van gaal bondscoach bij de Duitsers.

Originally posted by klukje
Ja, ik ben ook voorstander van Foppe.
En dan niet meer beginnen met het Wilhelmus, maar met het Friese volkslied...

Overigens wordt Louis van gaal bondscoach bij de Duitsers.

Dat is nou een goede zaak, van Gaal bondscoach van de duitsers, vond het jammer dat voller wegging, dat was in ieder geval met zo'n slecht spelend elftal een zeker gelijk spelletje, maar Mit Herr Von Gaal wordt duitsland dan gewoon gesiegt...
die beste man heeft, behalve bij dat provincieclubje uit A'dam nooit wat gepresteerd... ;-)

Marco van Basten
Foppe de Haan
Co Adriaans

Het maakt niet zo gek veel uit we het wordt het zijn ook de gasten op het veld die er wat van moeten maken, het moet een samenwerking zijn met elkaar.

Johan Cruyff ... die wil ik wel als bondscoach ... maar hij durft helaas niet ! .. jammer ..

ik wou wel eens hebben dat ze mij even een contractje aanboden dan heb ik me ????? alvast binnen en of het dan loopt dat zien we dan wel hehehehe ;)
Groeten ben

wat een bange poepert die Cruyf dan maar Robert Maaskant.
Die kan alles uit een speler halen wat er in zit

Originally posted by mari
wat een bange poepert die Cruyf dan maar Robert Maaskant.
Die kan alles uit een speler halen wat er in zit

Cruijff durft het gewoon niet aan, had bij FCB perfecte selectie, maar is daar uiteindelijk ook op straat gezet....

Wat is hier de vraag... wie je wil dat het wordt of wie je denkt dat het wordt?

In beide gevallen ga ik trouwens voor Foppe de Haan. Met Van Basten als reserve.

Ga voor Adriaanse, mag zijn grote bek wat mij betreft waarmaken, krijgen we tenminste spektakel.
Met den Haag, willem 11 en az heeft hij toch het nodige al bereikt met matige selectie en heeft hij provinicieclub ajax klaargestoomd voor sucessen.
Zal eens kijken of www.coadriaanse.nl al bezet is...

Co heeft door de nodige uitspraken jammergenoeg alleen een beetje veel vijanden gemaakt maar zijn kwaliteiten als trainer staan voor mij buiten kijf.Maar inderdaad Co mag het voor mij ook doen.

Originally posted by The Green Hornet
Johan Cruyff ... die wil ik wel als bondscoach ... maar hij durft helaas niet ! .. jewammer ..

dat geeft precies aan wat voor mietje hij is...

Nee nee nee ik wordt de nieuwe bondscoach nou dan zullen ze wat beleven...
Te beginnen met pikkie rulezzzzzzz

Dat Johan Cruyff niet wil is omdat hij een hartpati?nt is en ooit in het verleden hebben ze hem bij de knvb al eens geintje geflikt.Die voorzitter van de knvb Van Kessel of zo die zou eerst eens moeten oprotten en er moeten mensen komen die wel hun sporen in het betaalde voetbal hebben verdiend.

Originally posted by pikkie
Nee nee nee ik wordt de nieuwe bondscoach nou dan zullen ze wat beleven...
Te beginnen met pikkie rulezzzzzzz

Jaja, vind het een prima idee.
Wil wel je media adviseur worden... :)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan