Nieuwe Canal digitaal kaart>

Nog even geduld dus......

Ik ga in elk geval met mijn eigen abbo kaart proberen om er wat zinnigs uit te halen met de seasonII.

Baat het niet dan schaad het niet en kan ik begin mei eens iemand gaan zoeken die een Nokia heeft.

 
Ik wil best weer eens mee gaan loggen, lijkt me leuk, vooral begin mei dus.

Met welk programma kan ik het beste loggen, en het beste met of zonder kaart?

Ik heb een season 2 en log normaliter met wallbanger want robinwin wil niet echt werken bij mij.

Is dat goed genoeg of kan ik het beter anders doen?

 
Ik log ook met WB omdat ik dat programma wel lekker vind werken.

Het lijkt mij dat je het beste met kaart kunt loggen omdat je wellicht ook de reactie van de kaart kunt zien.

Ik denk dat je daarna ook een log zonder kaart kunt doen om beide log's te vergelijken.

Misschien is het overbodig maar beter teveel informatie als te weinig zeg ik maar.

Ik zal mijn season weer eens uit het vet halen en kijken of deze nog wil werken......

 
Ik gooi gewoon de hele EMM stream op de HD. Probleem is dat ze 2 EMM streams hebben maar ik vermoed dat ze in het begin alleen over 00B6 zenden. Met kaart antwoorden kun je evt. bruteforcen maar dat is weinig succesvol want dat duurt eeuwen. Zeker als ze 16 byte keys gaan gebruiken is dat onmogelijk.

Ik denk dat ik ze op cdrom zet en die lekker even in de kast leg..

 
Ben ook eens gaan kijken en wat zie ik op 00B^

86 -> table_id

0065 -> EMM length 101 bytes

0000 -> Provider SECA

00234567 -> Unique Address / PPUA

0019 -> Provider ID

00 -> 00

800201

Message to Card with Unique Adress 00234567:

Let op: Na 5 mei gaan oude smartcards op zwart.Kijk op http://www.canaldigitaal.nl

Wist niet dat het na 5 mei donker werd.

 
hmm `t begint nou toch wel te kriebele nog steeds niks binnen :sad:

En ik wil zo graag die kaart in m`n season stoppen ook al valt er nog niks te loggen als ie maar vast erin zit:)

grtz jim:)

 
Mijn kaart is ook binnen met een tijdelijk abootje.

Kijken of ik een beetje kan gaan loggen.

grt

 
Bedankt vriend voor het bellen :laugh:

ik ook 1 binnen nu:))

 
Ik heb em nog steeds niet.

Maar de kanalen behalve 16/9 zenden nog in S1, dus niks bellen.

Gewoon wachten tot de gratis zenders op S2-only gaan en als ie er dan nog niet is dan krijgen ze me aan de lijn als onwetende domme consument. Niks laten merken en wel gaan zeuren over de telefoonkosten als blijkt dat ze een fout gemaakt hebben. Dan geven ze je een maand gratis oid ;) (en dus weer data!!)

 
en natuurlijk net doen of je blond bent :biggrin::biggrin::biggrin:

m.vr.grt. SPJ................

 
He he, bij mij is die binnen en hij werkt ook nog. Ik begon het al aardig benauwd te krijgen.

 
Ik heb hem ook nog niet... :sad:

Met deze berichten weten ze gelijk bij welke persoon ze de nieuwe kaart hebben gestuurd :)

 
Nou, de sancties tegen de "hobbyisten" zou natuurlijk een stuk makkelijker worden om te realiseren.

Het klinkt misschien erg neurotisch maar je kan tegenwoordig opgepakt worden als je illegaal naar programma's kijkt!

Diverse wetswijzigingen zijn daar aan vooraf gegaan om dit mogelijk te maken.

Bovendien is het ook een koud kunstje om diegene te traceren die illegale kaarten verspreidt.

Vergeet niet dat je gegevens op straat liggen zodra je het internet op gaat!!!!

"Big brother is watching you"

 
In topic elders vertel je nu zelf ook dat je hem ontvangen hebt, dus toch niet zo'n probleem ?

 
Eh ja........ (ik leg het je nog wel eens uit...) :)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan