Nieuwe Canal digitaal kaart>

De nieuwe seca kaart doet het pefect in een mm met penta 1.09 erop.

 
nieuw seca kaartje werkt prima in de xtreme hier met penta 1.09

 
Maar niet in de echostar 7000 en een aston 1.05 ,wel in de mm met penta 1.11.

Vandaag uitgetest met de nieuwe zwarte kaart die zomaar in de bus kwam zonder te tekenen.

Jammer dat die niet voor mij is maar voor mijn zuster en per abuis bij mij in de bus gekomen is.

In elk geval klopt het smartcard nummer niet met wat in de brief vermeldt staat:)

 
Vreemd dat de Aston.03 het bij Herbies niet doet. Bij mij doet de 1.03 het beter als de 1.05 (met de nieuwe kaart natuurlijk).

Telkens als ik de ontvanger (Topfield 4000 PVR) uit zet moet de 1.05 er uit en weer terug. De 1.03 start automatisch. Echter in de Humax 5400 doet de 1.05 het wel goed. De 1.03 ook.

 
Collega heeft een philips met V9.6 erin. Daar werkt nu zowel de oude als nieuwe. Het is alleen even de vraag of de nieuwe een EMM update gaat krijgen. Nu schijnen alle kaarten op key 0E te draaien..

 
Hehe, heeft er al eens iemand op de satnerds gekeken?

Zelfs C+ is milieuvriendelijk!!!

 
Hmmz.... wanneer moeten ze die kaarten uiterlijk verzonden hebben? We zitten nu al iets over de helft van April, en centen ingehouden hebben ze al lang gedaan, maar ik heb nog geen nieuwe kaart gezien.

Wordt onderhand eens tijd.

 
Originally posted by Black Tiger Hmmz.... wanneer moeten ze die kaarten uiterlijk verzonden hebben? We zitten nu al iets over de helft van April, en centen ingehouden hebben ze al lang gedaan, maar ik heb nog geen nieuwe kaart gezien.


Wordt onderhand eens tijd.
Ik heb zelfs mijn nieuw bestelde kaart al binnen!

stond op aantekenen maar wel zo door de bus gedaan zonder tekenen!

jcsat

 
Ik heb hem ook binnen gewoon via de post, mja had begrepen dat hij in de nokia 9600 niet goed werkt.

Eens mijn samsung aansluiten of hij daar wel zin in heeft.

 
Ik heb in de mm9600 (beta8),no problem ,met een aston 1.03 ,magic ,Aston1.05 heb ik nog niet getest. (ook ik ben wel een lui :laugh:

 
net mijn nieuwe kaart erin .

activeerd vlekkeloos :) in de aston 105,

met v124 samsung software.

 
"aktiveert"??

Ik dacht dat op de nieuwe kaartjes key 0E al op staat. Ik kan geen EMM data vinden op de transponders.

Weet je zeker dat hij "aktiveert"?

 
yep kaart is al klaar voor gebruik :)

geen emm data verlopig nog

woutje

 
ja klopt. het woord activatie is wat onhandig gekozen.

als je er zomaar insteekt loopt ie niet direct, hij zal met kaart opnieuw opgestart moeten worden, dan loopt ie, mits in mijn geval met de goede firmware van samsung en natuurlijk een aston 105,

bv met nieuwe irdeto embedded software loopt het niet.(of andere vage "patchen" )

maar voorlopig loopt het best met de meeste CI ontvangers, beter als al die indianenverhalen vooraf, dat het alleen bruikbaar was in een mediaguard ontvanger, wat ik zo wiezo al KUL vond.

 
Belangrijkste is dat op modules en andere niet-officiele ontvangers de kaart straks ook gaat updaten. Maar ik vermoed van wel. Welk codeersysteem men ook toepast, het moet worden uitgezonden volgens de dvb spec EN300468. Het enige wat ik me kan voorstellen wat problemen oplevert is langere strings die ergens gebufferd moeten worden. Misschien kunnen sommige ontvangers dat niet.

 
Heeft er al eens iemand een log gemaakt en de activatie van de nieuwe C+ kaart vastgelegd??

Ik heb alleen maar een simpele seasonII waarmee je niet een volledige log kan maken volgens mij.

Wie weet komen daar wel 'interessante' gegevens uit voort.

Ik zou het ook kunnen doen maar de kans dat ik iets vergeet is groot en dat zou zonde zijn omdat deze kaartjes nogal duur zijn.

Ik heb 2 maagdelijke kaarten tot mijn beschikking die ik in de naam van de hobby wel wil "opofferen"!

Misschien in samenwerking met één of meerdere zeer ervaren personen op dit gebied.

(heerlijk om maagden op te offeren) :)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik begreep vanavond in de chat van geer dat ie nogal het een en ander aan het loggen was.

 
tja wat geer doet is wel in spanje volgens mij is er op de nederlandse kaart nog niks teloggen om dat er ook NOG niks mee gebeurt

kijk maar eens naar de datum op de kaart die verandert niet

dus komen er ook geen key's of dergelijke bij

of het moet al zijn tussen kaart ontvanger dat de ontvanger kijkt of de kaart wel geschikt isen of die ene key er op staat maar dan houd het eerst ook wel even op (dacht ik )

maar hoor naturlijk graag hoe het anders kan :)

 
Ik kan met de nokia 9500 alle EMM data loggen. Op dit moment zenden ze nog steeds data voor de oude kaartjes.

Ik kom streams tegen voor SECA (00b6) dat zijn aktivaties van nieuwe kaarten en wijzigingen van mk01/ppua

0019: de keyupdates voor 0019 (00cf)

dan is er nog een met de keyupdates voor 002E en voor 0012

Het gekke is dat geen enkel kanaal meer een ECM-pid voor protv heeft! Is 0012 "dood"?

Wat ik me voorstel is dat vanaf begin mei de EMM-streams worden omgezet naar 006A en 0078. Vanaf dat moment moet je meeloggen want dan gaat er vermoedelijk zeer veel data overheen. Vermoedelijk ook weer in series, dus de ene dag andere dan de andere. Alle nieuwe kaartjes krijgen dan hun eigen MK's en OP-keys. En de datum zal dan naar eind juni springen.

Deze logs zijn in zoverre interessant dat als je met je originele kaart iets probeert en er gaat iets mis je kunt proberen de originele data weer te sturen. Alhoewel ze vermoedelijk over een key schrijven die weer gewist wordt (02 of 03) Maar het kan ook dat ze over de 00-key gaan schrijven.

Momenteel kan ik dus nog niks vinden. Wat je tussen kaart en cam kunt loggen zijn de ECM strings maar daar heb je niks aan.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan