Nieuwe Dreambox DM7020 HD

Parabolica

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
190
Punten
63
Nergens iets over gelezen maar vandaag las ik dit:

7020 HD op de Cabsat 04.02.2011

Nieuwe Dreambox aan de Cabsat Dream

DM7020 HD gepresenteert in Dubai

Dream Multimedia, de toonaangevende leverancier van op Linux gebaseerde set-top boxes, is gastheer van de wereld voor het eerst op de Cabsat van 8 tot en met 10 Februari in Dubai, het prototype van de DM7020 HD. De bezoekers kunnen krijgen op de stand J11-S1 in de Sheikh Saeed Hal 1 is een foto van de nieuwe HDTV Dreambox.

De DM7020 HD is vooral gekenmerkt door zijn flexibele tuner-concept. Het heeft twee slots voor Plug & Play-tuner, zodat de klant voor de Dreambox digitale satelliet kunnen profiteren van de kabel en antenne-ontvangst. Van het werk is ze uitgerust met een vervangbare DVB-S2 tuner, de tweede sleuf vrij blijft.

Aan de voorzijde van de DM7020 HD schijnt met een OLE-display. Achter een frontpaneel verbergt twee common interface en smart card slots en een totaal van drie USB-poorten. Net als de rest van de HDTV en de Dreambox DM7020 HD is gebaseerd op het besturingssysteem ontwikkeld door Dream Multimedia Enigma2.

De achterkant blad samen met de andere twee USB-poorten, een HDMI-uitgang, een 10/100-Mbit-Ethernet-Anschluss en twee Scart aansluitingen en een eSATA-poort voor het aansluiten van een externe harde schijf. Bovendien kan de doos worden uitgerust met een interne 3,5-inch harde schijf. De DM7020 HD is in het tweede kwartaal van 2011 op de Duitse markt. Een MER is nog niet duidelijk.

Dream woordvoerder Alpaslan Karasu: "De DM7020 HD is de ideale aanvulling op ons portfolio HDTV. De Plug & Play tuner-concept kan worden gebruikt voor alle Dreambox ontvanger paden. Een tweede tuner is gewoon ingesteld op de lege sleuf en bij de volgende opstart van de Dreambox automatisch ge?nstalleerd. "

(vertaald met google)

Deze informatie komt van de officiele Dreambox site.
Hopelijk valt deze DM 7020HD in een wat gunstigere prijsklasse dan de DM 8000HD.

Grt Parabolica.

Ik meen me te herinneren dat er hier wel iets over geschreven is?

Deze thread bijvoorbeeld.

Misschien dat Eendenteam wat meer kan vertellen?

Inderdaad freggel, en deze tread is mij dus volledig ontgaan. Nu wil ik een HD ontvanger gaan aanschaffen maar persoonlijk vind ik de 8000HD te prijzig.
Ik verwacht (en hoop) dat de DM7020HD zo rond de € 600 zal gaan liggen. Maar met de levering, zo rond het tweede kwartaal, zal het nog wel even wat langer duren gezien de leveringen in het verleden van Dream Multimedia.

parabolica;214123 zei:
Inderdaad freggel, en deze tread is mij dus volledig ontgaan. Nu wil ik een HD ontvanger gaan aanschaffen maar persoonlijk vind ik de 8000HD te prijzig.
Ik verwacht (en hoop) dat de DM7020HD zo rond de ? 600 zal gaan liggen. Maar met de levering, zo rond het tweede kwartaal, zal het nog wel even wat langer duren gezien de leveringen in het verleden van Dream Multimedia.

Dat wordt dus een VU DUO + :)

Nee, wij weten niet meer. De 7020HD is echt geen Vu DUO. De VU Duo is beperkter, ten eerste is geen echte PiP mogelijk in een Vu DUO en ten tweede kan er in een Vu DUO geen DVB-C tuner. Bijgevoegd de specs van de 7020HD.

[attachment deleted]

Als ik zo de specificaties lees dan komt hij aardig in de buurt van mijn wensen waar aan hij moet voldoen, nu enkelt de prijs nog.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan