Nieuwe DVB 2000 patch! (dvb2000b8_np4)

S

Satlook

Te halen bij http://drhans.jinak.cz/index_ie.htm

Deze zet de ECM wel goed, zelfs bij de nederlandse kanalen wat NoOneMan niet doet doet deze beta 8 wel.

Iets langzamer dan NoOneMan maar de autoswitch kan wel aan blijven staan.

(staat in de download)

Hebben ze hem soms weggehaald? Want ik zie hem daar niet meer bij staan.

Wel zie ik nog als bovenste in de download "FIRMWARE DVB2000 (DVBK 91beta7)" staan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi allemaal

Klopt,staat onder dvb2000 en dan onder firmware en dan rechts kiezen welke patch.gisteren nog gedownload.

Heb dus m'n Nokia ook weer eens aangesloten.

Heb er nu nog overflow in staan.(ja ja tijd geleden)

Nu m'n vraag:wat moet ik allemaal aanpassen om deze nieuwe firmware

draaiende te krijgen? (bedoel dus niet hoe ik die firmware er in krijg.)

denk aan cam aanpassen en dat soort dingen.

Hoor wel van jullie.

Groeten Mario de Pizzaman

Hoi allemaal
Klopt,staat onder dvb2000 en dan onder firmware en dan rechts kiezen welke patch.gisteren nog gedownload.

Heb dus m'n Nokia ook weer eens aangesloten.

Heb er nu nog overflow in staan.(ja ja tijd geleden)

Nu m'n vraag:wat moet ik allemaal aanpassen om deze nieuwe firmware

draaiende te krijgen? (bedoel dus niet hoe ik die firmware er in krijg.)

denk aan cam aanpassen en dat soort dingen.

Hoor wel van jullie.

Groeten Mario de Pizzaman
Menu - A (gele toets)

Vreemd, dank alvast voor het beschikbaar stellen op de andere plaats, maar op de originele kan ik hem nog steeds niet vinden.

Wie kan me zeggen wat ik fout doe?

Ik klik op "dload", dan krijg ik een lijstje met opties waarvan de bovenste "firmware" is, daar klik ik dus weer op.

Dan opent zich rechts een veld met de kop "nokia mediamaster 9600" en daaronder staat dan dvb2000, CI2.06, Telenor, Viadigital, Pacman en als laatste Nokia Serial download.

Dan kan ik omlaag scrollen en krijg ik wat tekst en een foto ofzo te zien en daaronder begint de kop "CI Firmware".

Maar nergens zie ik iets staan van "patched", noch de bedoelde firmware.

Nu gaat het me niet meer zozeer om de firmware maar ben ik me aan het afvragen of er soms iets mist aan mijn systeem waarom ik het gewoonweg niet zien kan dus misschien kan iemand me aan de hand van deze uitleg wijzen waar ik de fout maak?

Laat maar zitten, heb het al gevonden. Men moet niet op download drukken maar op DVB2000 en daarna firmware.

De tekst "staat in de download" was oorzaak van mijn vergissing, men moet dus niet in de download zijn.:)

bedankt!

eens testen dan. Hoewel ik Noman wel erg leuk vind, zelf de pidjes selecten etc.

Maar in de nomait zit een oude scsi routine voor opnemen en daar mekkert dvbrecorder altijd over. Toch heb ik goede opnames (?)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan