Nieuwe Haring

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
80
Punten
48
Leeftijd
122
Jaaaaaaa, de eerste is weer in Nederland gearriveerd en geveild. Zaterdag vlaggetjesdag in Scheveningen. Smullen maar !

dat ga ik vanavond zeker doen, smullen van die lekkere dingen .

Groetjes Bert

bert50;178563 zei:
dat ga ik vanavond zeker doen, smullen van die lekkere dingen .

Groetjes Bert

En .....Bert Waren ze lekker....
Hier in elk geval wel....:)

Wat heb je er voor betaald?

Ja ze waren zeker erg lekker maar zoals elk jaar misbruikt de viswinkel vlaggetjesdag om de prijs te verhogen.
Kosten nu ? 2,- (per stuk wel te verstaan), waren ? 1,85.
Zijn wel grote, dat wel.
Zaterdag maar effies op de markt kijken.

Kweetniet;178596 zei:
En .....Bert Waren ze lekker....
Hier in elk geval wel....:)

en de prijs, ja dan moet ik wat vertellen, ik was bij de firma Heijmans in Rosmalen en daar hadden ze broodjes haring en die waren heerlijk, prijs daar 1,90, maar er zat wel een hele haring op het broodje.

Voor de kenners, de binnne kant was rood, dus nederlandse haring.

S'avonds wel genoten van een goedkopere soort, de deense versie, bij de Makro te koop voor 0,97 per stuk, wel een doosje van 5 nemen. Deze waren wel iets stevigger, maar ook heerlijk.

Ja Bertje was zeer tevreden.

Deka markt stunt 2 stuks van 2 80 voor 1.79 en overheerlijk

kijk een aantal mensen heeft dus heerlijk gesmuld.

bert bij van donschot op de schootsestraat 3 voor 5 euri en daar zijn ze super heb er 6 op en toen biljarten ze zwemmen nu nog
gr frans

heb er 6 op en toen biljarten ze zwemmen nu nog
IEKS. Nee als dat bij mij zou gebeuren zou het zwembad via de verkeerde weg al weer teruggekomen zijn.
Ik wilde er ook een paar halen maar heb het nog niet gedaan, normaliter zwemmen die hier dan een uurtje of 2, maar dan is het ook weg.:)

Biljarten? Hoeveel ballen moet je maken Frans?

34 in 15 beurten libre en 9 in 15 beurten drie banden
gr frans

Hoho we hebben het niet over sex of biljarten in dit draadje maar over de nieuwe haring

gaf alleen antwoord op BT zijn vraag
gr frans

Frans je weet dat dit over Haringen gaat.

Vanavond weer 4 wegewerkt, ze waren heerlijk.

Morgen nog een paar.

Bert

34 in 15 beurten libre en 9 in 15 beurten drie banden
Normaal tellen wel niet in 15 beurten, maar dan zit je rond de 70 ballen dus als ik het goed begrijp. Ik zit op 40. Da's wel mooi Frans.
Als we elkaar tegen komen moeten we eens een potje spelen.

Overigens krijgt men vaker in de competitie wat lekkers tijdens zo'n biljartavond. Is me alleen opgevallen dat er nog nooit een harinkje geserveert is. Zou me wel smaken.:)

En ach mensen... niet Frans bijten, hij gaf alleen maar antwoord op mijn vraag dus ik ben het schuld. En jullie mogen mij rustig bijten want ik bijt ook terug.:biggrin:

Als ik zo de verhalen lees moet ik er toch eens een gaan halen morgen.

Ik ga straks naar vlaggentjesdag, donderdag had ik mijn eerste nieuwe al op.
Vond hem niet zo heel erg lekker. Misschien smaken ze straks beter.

;)
Nr.10

Net weer van die rare dingen op, heerlijk.

valt het jullie niet op dat ik momenteel veel en vaak haring eet, het lijkt er op dat ik er wel soep van lust.

Klopt, Bertje

Black Tiger;178655 zei:
Normaal tellen wel niet in 15 beurten, maar dan zit je rond de 70 ballen

70 ballen?
Wordt het dan niet 'n beetje erg vol op dat laken?

Vandaag 3 stuks op de markt (haringen dus) gehaald voor ? 5,-, scheelt dus 1 ? met de viswinkel, maar ze zijn wel kleiner.

Hahaha... ja als je er zoveel op legt wel Blue Sky.:biggrin:

Ik heb overigens vandaag mijn harinkjes gehaald enwel bij de C1000, 3 stuks voor 2,99 dus zeg maar 1 euro per stuk, met uitjes.
Straks opeten.:p

Ik ben nu net terug van vlaggetjesdag. Het was redelijk druk. De haring was redelijk goed tot goed afhankelijk hoe koel/warm hij was. Daarbij waren sommige toch te zout.

Verder nog lekker gelachen omdat er op 1 van de flats bij de haven een fotosessie was met naakt modelen. Er lag een marineschip voor die flat en de officier van dienst had het erg druk met kijken naar de dames voor hem.

Verder nog een leuke printer gekocht. Al met al een lekker dagje.

;)
Nr.10

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan