nieuwe HEE files nodig voor HEE

R

redneck eyeball

Blijkbaar werkt de HEE file die ik staan heb niet meer voor Nagra.

Heeft iemand een werkende HEE file(s) ? Want het formaat is me niet echt heel duidelijk.

Ik gebruik HEE vanop de Humax en doe een update over het net via remote activation....

Ik heb net een 6in1 file manueel met HEE in de Humax gezet, en weer overal beeld, dus het ligt aan de HEE files ... die van Nagra in het bijzonder, want nu doet Taquilla het weer.

Oh, en sluit de topic nu maar niet, want in zo'n HEE file staan geen keys of iets dergelijks ...

PS : HEE werkt dus ook gewoon met de 3.2 patch ! :)

CU
Red

Zo weinig reacties ???

Programmeren jullie nog zelf de kaart of zo ????
Hier werkt het al maanden met HEE, met ??n druk op de AB gaat de Humax op het internet de nieuwe codes halen en zet ze zelf op de kaart.

Zeg nu niet dat ik de enige ben die dit ontdekt heeft !

Of werkt het bij jullie allemaal wel perfect voor de Taquilla's en is er daarom geen antwoord ?

In ieder geval, positief of negatief, wil ik graag horen of het al dan niet wel nog werkt bij jullie ?

Viaccess etc die updates komen wel nog binnen, enkel Nagra/Taquilla geeft problemen.

Voor diegenen die wel nog zelf de codes of files op het net gaan zoeken, met de nieuwe versie van ISVedit kan je ook de kaart in de Humax proggen ... maar hij gaat dan wel niet automatisch de nieuwe codes halen.

CU
Red

Werkt hier wel met de taquilla's.

Mijn procedure: (met script file: all_ rdi.hee)

1. Zet de ontvanger op een FTA kanaal (b.v. BVN)
2. Start HEE, connect.
3. Read all
4. Execute (found ... new keys)
5. Write all
6. Disconnect

Dus jij doet het niet via de AB van de Humax, maar gestart vanop de PC ...
Vreemd, ik gebruikte hetzelfde script. Datgene wat er origineel bij zat ... en heeft altijd prima gewerkt.
9 RCL WIT WIT EXIT
Zou in principe hetzelfde moeten doen, maar zit bij mij als macro onder de MUTE knop.

Ik zal ??n en ander hier nog eens nakijken ...

CU
Red

ik weet ik ben niet slim maar ik weet niet wat ik met die hee aanmoet zal ook wel aam mij liggen maar ik heb dus ook geen taqilla's meer eerder was het gewoon ff filetje fikken van bv digitalis en het was klaar maar nu lijkt die c+ helemaal niet meer te werken totdat ik iets las over die Hee file ofzo

vrgr anger

@anger:

Er veranderd veel qua coderingen de laatste tijd, vorige week was taquilla nog mogelijk op een funkaart, nu niet meer helaas.

Met HEE is het nog wel mogelijk de kaart te programmeren, het resultaat is dan hetzelfde als b.v. files van digitalus. Het enige verschil: je hebt geen programmer nodig.

nou goed dan dan hoef ik verder ook niet te gaan zoeken of er nog andere dingen mogelijk zijn, blijkbaar moeten we het dus doen met wat we nog aan geboden tot die tijd .
in ieder geval heel erg bedankt voor je uitleg
vrgr
anger

Ha die Red,
toch even een leuke quote van je aanhalen:

"Oh, en sluit de topic nu maar niet, want in zo'n HEE file staan geen keys of iets dergelijks ..."

:biggrin:

Een HEE.bin is niks anders dan de eeprom.hex van een 6in1 ;)

Groetjes,
:cool:

Da's een .BIN file ... die zoek ik dus niet ... wel de .HEE file, en daar staan geen keys in ... niet hetzelfde dus.
De .HEE file is een soort script.

Niet hetzelfde dus.

CU
Red

je heb pm zelfs een hee file lukt niet op dit board meer.
alleen d+ werkt dus nu niet meer voor de rest kan ik je misschien wel helpen.
ibby

Ah zoene. Ik snap 'm nu.

Tja, dat zat erin dat die sites het niet lang zouden volhouden...
Valt me nog mee dat je er al meer dan een maand van gebruik hebt kunnen maken ;)

Groetjes,
:cool:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan