Nieuwe Laptop HD, wie weet raad en waar kopen?

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.454
Punten
113
Leeftijd
61
Ik ben op zoek naar een nieuwe HD voor mijn laptop.
Had er eentje gekregen van een kennis, maar da's een HD uit een Toshiba en grappig genoeg past deze niet vanwege wat extra nopjes die normaal niet op HD's zitten.

Dus ga ik op zoek naar een nieuwe. Nu had ik de volgende bij Alternate gevonden:
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=AAAF08 met 2 jaar garantie.

Bij www.harddisk.com had ik eentje voor 80 gig voor 59 euro, maar geen ervaring met die winkel. Wel 3 jaar garantie.

Mijn laptop is een HP/Compaq NX9030 en er zat een Seagate HD ST94019A in.

1.) Wie kan me vertellen op welke maten ik moet letten, of passen ze normaliter allemaal?
2.) Waar kan ik zo'n HD het best kopen zodat ik kwalitatief een goede HD heb (absoluut GEEN Maxtor) voor een leuke prijs? Een betrouwbare zaak/webshop.

Ahum Maxtor das een merk die ik eigenlijk ook niet wil zien maarja soms moet je wel eens wat maar niet in een laptop.

Normaliter past elke 2,5 HD in iedere laptop uitgezonderd op de nieuwere Laptops met sata.

Ik gebruik het liefste seagate of Hitachi schijven zijn stil en betrouwbaar.
Het is een hele aparte markt die onderdelen voor laptops er is geen pijl op te trekken.

Hmmz.... jammer. Misschien heeft anders iemand ervaring met die shop van www.harddisk.com want daar zijn ze qua prijs wat interessanter en ook qua garantie.

het zal moelijk worden zijn meestal merk gebonden met adres heb ik geen ervaring ben ook al 3 weken bezig voor een betrouwbaar adres voor laptop telaten maken
gr frans

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan