Nieuwe rage!? Zet eens een polonaise in...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
Laatst zag ik al een filmpje uit Rusland waarin iedereen spontaan een Tirolerdans ging doen op straat...

Blijkbaar gebeurd dit over de hele wereld, breng een glimlach op grote openbare plaatsen!

Deze is in Antwerpen Centraal station...

Maar die tiroler heb ik intussen ook, lig weer veels te laat op mijn nest... :stupid:

Kunnen wij de boel niet op deze manier op 1 lijn met de satborrel. :biggrin:

Zou toch wel mooi zijn hé. ;)

Heb wel een leuke muziekinstallatie maar het opbouwen daarvan duurt 2 uur en het afbreken 1 1/2 uur.

Misschien dat we kunnen gaan Zumba-en.

:biggrin::biggrin::biggrin:

Nr.10

10....

Jij weet goed genoeg dat ik kom helpen! Dus dat scheelt weer in tijd, alleen ik breng wel onze Boets mee dan...

Maargoed daar gaat volgens mij dit topic nu even niet over... of wel? :biggrin:

Ik weet zeker dat het afbreken veel korter duurt.. nog geen 5 minuten. :biggrin:

HAHAHA Ik vind ze geweldig, maar die Tirolerdingen is toch meer mijn smaak alhoewel het tweede filmpje toch weer een mooie zangeres liet zien enzo.:biggrin:

Euh freggel1, dat afbreken kan inderdaad nog wel sneller, maar niet als je alles netjes en ook heel wenst te houden. Alhoewel het me ook wel eens leuk lijkt om wat kabels uit te rijten en te smijten.;)

Laatst zag ik al een filmpje uit Rusland waarin iedereen spontaan een Tirolerdans ging doen op straat...
Blijkbaar gebeurd dit over de hele wereld, breng een glimlach op grote openbare plaatsen!

Deze is in Antwerpen Centraal station...

Die Belgen hebben nog kapsones ook.

Ik krijg de volgende tekst als ik de link aanklik: Deze video is vanwege auteursrechtbeperkingen niet beschikbaar in je land.

Hoort Nederland dus toch bij Belgie.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan