Nieuwe settings lijst beschikbaar op de nieuwe url.

pet123

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
63
Punten
48
Leeftijd
50
Humax Dream settings is verhuist naar de nieuwe url www.HumaxDreamSettings.nl waar je nu de nieuwe settings lijst kunt downloaden.

Pet123

Bij het unzippen van settings_45east_43west vraagt men een wachtwoord.

Wat moet men hiervoor gebruiken ?

Groetjes

Frankie

Stomme vraag van mij, had de readme file niet gelezen

Frankie

Hallo Pet123, of andere Humax Setting Expert,
Ik krijg foutmelding waneer ik de settings ( 45 west - 45 east; motor) naar de humax 5400z will laden. Ik heb wel het aantal kanalen verminderd tot onder 4000 , maar toch zegt HDFSmart dat ik meer dan 4000 probeer te uploaden, en dan komt er een foet melding in de .dll. De kleinere astra-hotbird file doet het wel gewoon, zonder fout melding.
Groeten
Vincent

4000 plaatsen voor radio en tv samen .Je overschrijdt het totaal.

Hi,
Ik heb de settings gedownload van Italiaanse Side, 45east tot 45 West - Motor, en die geeft geen foutmelding. Het aantal kanalen is dan ook < 4000. Dit geeft dus toch een probleem, ook na deleten tot onder 4000 , blijft foutmelding optreden,
grt
Vincent

Probeer eens een andere uploader en of een andere settingsfile .
In een van de twee zit het probleem .

Volgens mij moet je de radio kanalen ook mee rekenen dus in totaal moet je onder de 4000 channels komen!!!

Dus meenstal verwijder ik eerst vele radio channels en dan nog een paar tv channels die niet te ontvangen zijn.

mvg.sath.

Bedankt Stephopper. Het werkt nu! Het inderdaad zo dat de Radio +TV < moet zijn dan 4000!
Grt
Vincent

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan