Nieuwe stijlen

boets

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 mrt 2001
Berichten
1.495
Waarderingsscore
258
Punten
83
Leeftijd
64
Locatie
boetsenbos
Hoi Tijger,

"Het was misschien nog niet voor iedereen duidelijk, maar links naast de taal daar staat "Satellite Fun Rood" en op die naam kun je klikken.
Dan gaat er een popup venster open waarmee je een andere stijl kunt kiezen waaronder ook Duck blauw"

Het kan aan mij liggen, maar ik kan de stijl niet veranderen hier, zit hier naar knalrode tekst te kijken. Links onder bij de hoofdpagina naast de taal
staat bij mij dus helemaal niets zowel in Firefox en in Edge.

B.
 
mooi rood is niet lelijk
maar nu je het zegt hier zelfde
nu maakt het mij trouwens niet uit welke kleur het is als het maar leesbaar is
gebruik hier ook vuur vos
 
Dat klopt bijna volledig.

Met Kerst is dat niet mogelijk dan is er alleen het Kerst thema beschikbaar. Ik heb vandaag een deel van de kleur veranderd naar rood, omdat anders o.a. de navigatie linkjes bovenaan het forum bijna niet meer leesbaar waren.
De rode tekst betreft geen tekst, alleen de naam en de linkjes.

Is dat te scherp? Zoja, welke kleur zie je liever? Ik kan het weer terug zetten zoals het stond als dat prettiger is om naar te kijken, maar dan worden dus wel de navigatie links boven aan het forum weer redelijk onzichtbaar.
 
Ik heb nu een doorzichtige waas over de achtergrond gezet en de kleurtjes weer terug naar iets donkerder blauw. Linkjes voor de navigatie boven het forum zijn dan op die manier ook zichtbaar.

Vinden jullie dit beter dan het rode? Zoja dan houden we het zo. Zo nee, dan hoor ik graag kleur ideeën. :)
 
Op mijn ipad onder safari valt ook niks te kiezen , naast nederlands staat niks.
Tevens iscer nu een achtergrond foto geplaatst waardoor de tek SSD t niet meer de volle breedt heeft maar in het midden met wat zijbalken .

 
Laatst bewerkt:
Op mijn ipad onder safari valt ook niks te kiezen , naast nederlands staat niks.
Zoals gezegd komt dat vanzelf goed, tijdens de Feestdagenperiode valt er niets te kiezen. :)
Daarna krijgen jullie als het goed is automatisch het voorheen gekozen thema weer terug of anders is dat wel weer te kiezen dan.

Die achtergrondfoto was er al met dit thema, daar had ik wel iets aan veranderd waardoor je die grijze balken kreeg, dat is nu weer gefixed. Ik kijk zelf nooit tablet dus zie dat normaliter niet. Bedankt voor de tip! (Y)

Dat met die tekst is wel apart, daar moet ik eens even over gaan nadenken. Want dat werkt op de pc anders dan op een tablet zie ik.
Dus dat ga ik nog proberen te fixen. Kan even duren.
 
Met de tablets is inmiddels ook gefixed.

Mocht nog iemand iets op vallen, laat het gerust weten.
 
Met firefox op macbook nooit problemen gehad.

...my two cents :)
 
@Parabolica Was er met Edge dan iets vreemds aan de hand? Want met Chrome en Firefox zag ik geen rare dingen.
Op PC sowieso niet.
 
Dat met die tekst is wel apart, daar moet ik eens even over gaan nadenken. Want dat werkt op de pc anders dan op een tablet zie ik.

Ik wilde alleen maar melden dat buiten de rode kleur van de tekst om dat er feitelijk niks aan de hand met Edge maar nu komt het weer veel beter over omdat het gefixt is. :)
 
Ja die rode kleur leek me wel mooi, had ik vroeger ook wel ergens staan. Maar smaken verschillen dus dat was geen fix maar heb het gewoon terug gezet naar blauw. Dat kon nu omdat die wazige achtergrond er nu achter zit. :)
 
Als het goed is heeft iedereen zijn ingestelde stijl weer terug, of kan deze weer terug in stellen vanaf nu.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan