Nog 17 en dan gaan we een feestje bouwen!!! Black Tigers 10.000...

Ik laat het zeker toe, maar het is niet ikzelf maar de bosnimfen die steeds ontglippen als ze mij zien.:)
 
Black Tiger;179878 zei:
maar de bosnimfen die steeds ontglippen als ze mij zien.:)

Ga dan eerst eens onder de zonnebank liggen, voordat je bij Boets komt. ;)
 
Vind het wel erg dat jullie BT zo proberen om te kopen om te posten met tieten ed. bosnymf. gaat zo maar door pure omkoperij lol.....
Tja en gezicht laten zien komt niet altijd uit he freggel1 heeft ook al gevraagt aan me maar ja die fiets dat steekt nog een beetje lol.....en pikkie is niet snel omkoopbaar lol.. ook niet met bierrrrrrrrrrrrrrr hoewel tja...!!!!!!!!
 
pikkie;179884 zei:
Vind het wel erg dat jullie BT zo proberen om te kopen om te posten met tieten ed. bosnymf. gaat zo maar door pure omkoperij lol.....



Maar Pikkie toch, iedereen komt hier toch voor zijn hobby???

De 1 voor zijn Dreambox of Humax, de ander voor zijn zenderlijst, jij plaatst graag een goeie mop?

Tja en laat nou onze BT een echte tietenliefhebber zijn, en laat er nu juist in onze streek het zeldzame dier de bosnimf voorkomen, dat is iets waar ik noch Boets, en alle zuiderlingen niets maar dan ook niets aan kunnen doen, dat deze dames jullie en alle andere vakantiegangers en dagjesmensen in de pretparken alhier "lastigvallen". :biggrin: ( Je vindt ze echt nergens anders in Nederland!!!)

Tja en zo en dan delen we nog wel eens een steekje uit, door eens te proberen een fiets of een kalender te verkopen... :stupid:

Tja dat jullie daar nu iedere keer weer intrappen.:biggrin::biggrin::biggrin:

Als ik nou zeg dat seca2 open is? ;)
 
Maar Pikkie toch, iedereen komt hier toch voor zijn hobby???
Nee hoor, ik kom voor de bosnimfen.:biggrin:

En onze Pikkie heeft gelijk, pure omkoperij en als ik dan daar ben is er in geen velden (want die heb je daar veel) en wegen (die paar die er zijn) bosnimfen te bekennen.
En inderdaad, die fiets heb ik ook nog steeds niet gehad!:biggrin:
 
Black Tiger;179895 zei:
als ik dan daar ben is er in geen velden (want die heb je daar veel) en wegen (die paar die er zijn) bosnimfen te bekennen.

Er zat er toch vorig bijna eentje bij jou opschoot... :biggrin:


Black Tiger;179895 zei:
En inderdaad, die fiets heb ik ook nog steeds niet gehad!:biggrin:

Wacht maar af!!!
 
freggel1;179888 zei:
het zeldzame dier de bosnimf voorkomen, dat is iets waar ik noch Boets, en alle zuiderlingen niets maar dan ook niets aan kunnen doen, dat deze dames jullie en alle andere vakantiegangers en dagjesmensen in de pretparken alhier "lastigvallen". :biggrin: ( Je vindt ze echt nergens anders in Nederland!!!)


Ik ben nu ookal een paar keer die richting op gegaan maar ik heb ze helaas ook niet mogen ontmoeten.

;)
Nr.10
 
Nummer10;179911 zei:
ik heb ze helaas ook niet mogen ontmoeten.

;)
Nr.10


Goed kijken in de richting van die supermarkt met die rooie zakkan waar een III op staat, of waar je een vlieger van kunt maken, en dan vooral na vijven. :biggrin:
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan