nog maar een paar voordat weekend weer begint.......

scubadiver

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
59
Punten
28
Leeftijd
68
Een knappe blondine uit New York reed in haar auto door een verlaten gebied in Texas toen de brandstof opraakte. Een Indiaan op een paard kwam langsrijden, en vroeg of hij haar mee kon nemen naar het eerst volgende dorp. De blondine klom bij de Indiaan achter op het paard, en weg reden ze. De rit verliep voorspoedig, afgezien van het feit dat de Indiaan iedere vijf minuten een enorme kreet slaakte die weerkaatste in de omringende bergen. Toen ze in het dorp aankwamen zette de Indiaan de vrouw af bij een tankstation, hij slaakte nog een luide kreet en reed weg.

"Wat hebt u met die Indiaan gedaan, dat hij zo opgewonden is", vroeg de pompbediende. "Niets", zei de blonde vrouw, "ik sprong achter hem op het paard, sloeg mijn armen om hem heen, en hield me vast aan de zadelknop."
"Mevrouw," zei de pompbediende, "Indianen rijden zonder zadel."

Ik kom bij een schot thuis die bezig is zijn behang eraf te stomen.
Ik zeg: "Wat is er man, ga je opnieuw behangen?"
Zegt hij: "Nee, ik ga verhuizen!"

Om het observeringsvermogen te testen, wordt volgende test gedaan: Er wordt een foto opgehangen van een persoon in profiel.

Eerste kandidaat komt binnen. De instructeur vraagt: wat valt er op bij deze persoon?
Na aarzeling antwoordt de kandidaat: deze persoon heeft maar ??n oor."
De instructeur: dommerik, dit is een profielopname, dus je kan maar ??n oor zien. Buiten !!

De tweede kandidaat komt binnen Zelfde vraag. Na aarzeling antwoordt de kandidaat: deze persoon heeft maar ??n oor
De instructeur: godverdomme, godverdomme, dit is een profiel opname dommerik... Buiten!!!

Derde kandidaat komt binnen. Zelfde vraag. Na lange aarzeling zegt deze: "Deze persoon draagt contactlenzen"
De instructeur valt bijna van zijn stoel, kijkt in het dossier van de persoon op de foto in kwestie, en jawel, deze blijkt inderdaad contactlenzen te dragen ! Proficiat, beste vriend, hoe heb je dit opgemerkt ? Wel, ik denk zo, als je maar ??n oor hebt, dan kan je toch geen bril dragen ?

Een man komt zwaargewapend een bank binnen en roept; Dit is een overval, iedereen op zijn buik op de grond liggen! Iedereen in de bank gaat liggen en hij gaat naar de kassa om geld te halen. Dan bemerkt hij een vrouwelijke bediende die op haar rug ligt en kwaad zegt hij tegen haar: "Ik heb gezegd dat ge op uw buik moest gaan liggen, niet op uw rug, dit is een bankoverval, geen personeelsfeest!"

Jan wil wel eens echt goed worden gepijpt. Op aanraden komt hij bij een hoer die veel geld vraagt maar het verschrikkelijk goed moet doen.
Hij gaat liggen en die hoer begint me toch een partij te zuigen... Het houdt gewoon niet op! Ze zuigt en zuigt, Jan kreunt en kreunt, en zegt dan na een paar minuten tegen die hoer: "Blazen trut, blazen, het laken zit helemaal in me reet!!!"

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan