nokia 9500

T

tosca

kan men de cam veranderen van irdeto1 naar om het even welke?
Want ge kunt de cam eruit halen en mijn gedacht er een andere insteken.bv een matrix of aston.
of kan men nog iets doen met die 9500 behalve weggooien
 
hoezo weggooien het is nog altijd een free to air ontvanger. mmar volgens mij kan er neit zomaar een andere cam in. ik zelf heb een nokia dbox met een orginele irdeto 2 kaart en werkt prima.
 
nou weggooien is te veel gezegt, maar een andere cam kan niet.

de cam in de nokia is een ca cam en losse cams zijn ci cams.

gr blokker
 
gepatcht allsas 4 en no on manit kan ik dan ook nog met irdeto2 kaart
ontvangen?En is hij dan toch niet voor de vuilbak?
 
Het is een irdeto ontvanger en hij werkt in elk geval gemakkelijker met irdeto2 kaarten dan met andere kaarten.

Dus ja, hij moet aan de praat te krijgen zijn met een irdeto2 kaart, ook als er alsas en noonemanit in zit bij mijn weten.
 
Originally posted by Black Tiger
Het is een irdeto ontvanger en hij werkt in elk geval gemakkelijker met irdeto2 kaarten dan met andere kaarten.

Dus ja, hij moet aan de praat te krijgen zijn met een irdeto2 kaart, ook als er alsas en noonemanit in zit bij mijn weten.
werkt hier prima.
 
tosca zei:
gepatcht allsas 4 en no on manit kan ik dan ook nog met irdeto2 kaart
ontvangen?En is hij dan toch niet voor de vuilbak?

Hallo Tosca.

Ik heb ook een nokia 9500 met noOnemanit software in mijn ontvanger.

Ook heb ik een irdeto2 kaart in mijn ontvanger,maar ik moest wel mijn

orginele cam terug zetten om het te laten werken.

Maar het werkt dus wel.

Groet sat4ever.
 
tosca zei:
gepatcht allsas 4 en no on manit kan ik dan ook nog met irdeto2 kaart
ontvangen?En is hij dan toch niet voor de vuilbak?

Zowel met NoOneManIt als met Dr Jamal 2003 en orginele of amon cam werkt de Can dig. Irdeto 2 kaart probleemloos .
Er is nu ook een cam file waarmee met bovenstaande firmware versies ook de Can Dig. Seca 2 kaart werkt .
Helaas is nog steeds de hardware-blocker nodig en komen de updates niet door .
Dus als je ook nog een org. seca ontvanger hebt of de seca 2 kaart even bij de buren er in mag doen , kan het "ouwetje" nog dienst doen .
 
Normaal zit er de amon 5.4 in maar nu voor de duidelijkheid even een 4.1 eprom erin gedrukt . Met beide werkt de kaart goed .
Wel heb ik gemerkt dat met een 4.1 conax eprom (destijds voor THOR) de standaard kanalen wel werken maar Discov. Animal planet e.d. niet .
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan