Nokia 9800S +diseqc

P

public

Wie heeft hier evaring mee ?

Kan de motor wel besturen, alleen tijdens het zappen draait hij niet mee.

Wat kan er fout zijn ??

Nokia 9800S
Stab HH100 Diseqc
 
kan het iets specifieker? bij mij werkt het ding gewoon. Overigens is het aan te raden wel de laatste firmware te downloaden, daarvoor was het drama. Daarna helemaal weer terug naar nieuwe installatie, aangeven dat je een rotor gebruikt en gaat als een trein!
 
Originally posted by deltomaso
kan het iets specifieker? bij mij werkt het ding gewoon. Overigens is het aan te raden wel de laatste firmware te downloaden, daarvoor was het drama. Daarna helemaal weer terug naar nieuwe installatie, aangeven dat je een rotor gebruikt en gaat als een trein!

Sorry hier iets meer info.

Heb de nieuwste firmware er in zitten.

Heb de ontvanger zelfs een hard reset gegeven.

Daarna aangeven dat er een rotor in zit en de ontvanger opnieuw geinstaleerd.

Kan bij zoeken naar programma's de schotel naar links en rechts draaien met behulp van de pijltjestoetsen, om zo de juiste sateliet te vinden.

eenmaal de satelieten ingelezen, en ik lekker over de kanalen wil gaan zappen, blijft hij gewoon op de laatst ingelezen sateliet staan.
 
public of
deltomaso

zou ??n van jullie zo vriendelijk willen zijn mij een settings lijst toe te sturen van de 9800s want ik kan ze nergens vinden
het liefst astra/hotbird

??n van jullie beide alsvast bedankt

ps.is er ook een url waar ik ze kan downloaden
 
Originally posted by koot
public of
deltomaso

zou ??n van jullie zo vriendelijk willen zijn mij een settings lijst toe te sturen van de 9800s want ik kan ze nergens vinden
het liefst astra/hotbird

??n van jullie beide alsvast bedankt

ps.is er ook een url waar ik ze kan downloaden

probeer het hier eens

h**p://www.belgiansatellitehoppers.be/site/hoofdpagina.html
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan