nokia haalt gokkast leeg.

M

multigek10.0

Op een camping in Tienhoven is een 33-jarige man uit Utrecht betrapt op het leeghalen van een gokkast met behulp van zijn mobiele telefoon. Het viel op dat de man, die een vaste bezoeker van de camping was, altijd met "winst" weg ging na een bezoekje aan de gokkast. De man is door de politie ingerekend op verdenking van oplichting.

Men vermoedt dat er bepaalde types Nokia in de handel zijn waarmee je de elektronica in de gokkast zodanig kunt be?nvloeden, dat je er de gokkast mee leeg kunt halen. De politie stelt een onderzoek in en ook de fabrikant van de gokkast is inmiddels op de hoogte gesteld.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/43783

Ben de hele avond aan het testen geweest met mijn Nokia.

Resultaat;
2 bami happen, 1 patat oorlog, 2 blikjes Fristie, geen beltegoed meer, en de knip leeg...

GR Fred.

Hmmmmmmmmm
En welke nokia is dat,, voordat ik mijn beltegoed op maak en portemonnee leeg maak aan de coke en febo kroketjes :)

ik heb een vermoeden dat het gaat om een nokia 3510i.
ik heb er hier nog liggen die dat kan.
kopen?
500 euro met gokkast.
(lol)
bel maar met mijn nokia dealer.

o ja ,je moet de gokkast wel eerst effe vullen voor gebruik.
en 100 euro beltegoed erbij.
1x ander maal.............

Hmm misschien zijn ze in de gokkast industrie meegegaan met de techniek,zit te denken aan infrarood of bleutooth,zodat als er problemen zijn met de kast ze de software kunnen benaderen met een laptop.Heb zelf namelijk wel eens gezien dat zo`n kast kapot was en dat er een monteur bezig was met yepp een laptop.

De nieuwe nokia`s en andere telefoons met die mogelijkheden kunnen dat dan dus allemaal,je moet natuurlijk wel een programmaatje op je telefoon hebben en wat knowho.
Zal mij dus niks verbazen als de gene die dat deed een gokkast monteur is,bijvoorbeeld van de concurrent.

Hmm met die oude kasten werkte dat met een gaatje in de zijkant en een breinaald,die als je klaar was dichtstopte met een siggarette filter die je aan de achterkant kleurde met een stift.
Of met een bandenlichter(hele oude kasten),waar je het raampje iet oplichte onder de houten rand.Je ziet de techniek schijdt voort.
Draadloos!!!
Zelf nooit gedaan,maar ik weet wel iets van gokkasten.
Gok trouwens zelf nooit!!Ik heb de kennis van een kennis die jarenlang monteur is geweest van gokkasten.

Heb gelijk geboekt naar Vegas en ga daar eens rustig aan de slag met mijn Nokia !

Rolo

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan