Nooit gedacht dat een tijger zo met zich laat sollen?

Hmmmm zonde van z'n mooi dier...

Is wel heel erg tam dat beest, maarja, de ondergetekende tijger laat ook zo met zich sollen als het vrouwvolk betreft, zoveel aaibaarheid en koppiekrauw is toch prachtig?:biggrin:

Dus er bestaan ook bi tijgers (ondergetekende dan h?)..

Black Tiger;183468 zei:
Is wel heel erg tam dat beest, maarja, de ondergetekende tijger laat ook zo met zich sollen als het vrouwvolk betreft, zoveel aaibaarheid en koppiekrauw is toch prachtig?:biggrin:

Je zit nog steeds op die ene dame te wachten BT....en big henk tijgers zijn niet bi komt in de natuur bijna nooit voor...

Dus er bestaan ook bi tijgers (ondergetekende dan hé)..
Voel jij je ook tijger dan?

Ik weet het niet, voor mij geldt dat niet want ik schreef duidelijk erbij:
laat ook zo met zich sollen als het vrouwvolk betreft,
Als het manvolk betreft zoals in het filmpje laat ik dus niet met me sollen en aaien enzo, daar bestaan honkbalknuppels voor.:biggrin::biggrin::biggrin:

BT ik wil niet stoken natuurlijk maar dit is de zoveelste link of iets dergelijks dat tijgers ed. eigenlijk een beetje sullig worden afgebeeld door freggel1 zou het soms racune zijn???? ik wil niet stoken hoor maar heb er zo mijn ideen over lol....Toch nog die F...S

Is het jou wel eens opgevallen dat wij gele kaarten uit kunnen delen hier?

freggel1;183511 zei:
Is het jou wel eens opgevallen dat wij gele kaarten uit kunnen delen hier?

Oeps lol zit lekker ondergedoken

Gelukkig kunnen welwillende mensen van de technische staf gele kaarten ook weer intrekken als blijkt dat die onterecht zijn uitgedeeld aan mensen die bepaalde zaken aan de kaak willen stellen.:)

En Pikkie.... nu je het zo zegt... er zijn inderdaad een aantal van die filmpjes al voorbij gevlogen, ik kan me er nog eentje met een paar apen herinneren.
En als ik daar over ga nadenken zijn die volgens mij inderdaad allemaal door onze freggel1 ook gepost, dus dat geeft zeer zeker te denken!

Heeft hij weer effe geluk dat we geen oranje kaarten hebben, maar we zullen ons die dan maar visueel voorstellen.;)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan