nou heb ik al zoveel mensen aan een mp3 geholpen..

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
774
Punten
113
Leeftijd
60
En nou zijn er maar een paar nummers die ik niet kan vinden!

En dat zijn er die ik zelf nog zoek.... nog allicht want die heb ik nog niet!! anders zoek je ze niet.... :jow:

1 daarvan is 'sugar and the lollypops" met hey ho come on lets go i'm your dancin dynamo... (Bkantje is ook goed! ) op vinyl heb ik hem!!!

Is er nou niemand die dit heeft op mp3?

Wie vindt die voor mij ????

Dat wordt moeilijk! Als Freggel1 hem niet kan vinden dan bestaat hij volgens mij niet.

@Freggel1 wees zuinig op dat vinyl, het is waarschijnlijk het allerlaatste exemplaar op deze wereld:biggrin:

Maar ik zou hem dolgraag ook op mp3 hebben, en het is volgens mij idd een zeldzaam plaatje, want ik hoor het nooit meer, en van de kennissen die ik heb ben ik de enige die het in de jaren 80 heeft gekocht.....

Als je hem op vinyl hebt waarom converteer je hem dan niet naar MP3?

Ik maak regelmatig een MP3 CD van een stomme Audio cassette.

Hallo freggel!

Met het programma : Speedhit
heb ik um wel gevonden
Maar door mijn firewall en div instellingen kan ik ut niet downloaden

zelf effe proberen

Hij knalt hier al door mijn luidsprekers!!! :jow:

Markrrbb mag ik jou hartelijk bedanken voor de verzonden mail. :thumpsup:

Dat jij geholpen moet worden met zoeken naar mp3. Het kan toch nog gekker. :biggrin: :biggrin: :biggrin:

;)
Nr.10

Er zijn zo van die dingen die je hebben wilt, maar dan net niet kunt vinden, mag ik ook een keer met een mp3?

Ohja als jij hem hebben wil, je hebt mijn adres na de laatste pm :biggrin:

Ik ken hem niet teminste niet van naam. Maar als ik hem hoor misschien wel. Je kan hem ook ff sturen via Gmail.

Zie ik hem wel verschijnen.

Van het weekend hoor ik of het lukt met de BBQ.

;)
Nr.10

als je zo een mp3 gek bent heb wel het hele stones gebeuren voor je inclucief live concerten 2 cd s
gr frans

Nummer10, hij gaat dit weekend op de post. ;)

@fweber ik ben inderdaad een muziekfreak, the stones vindt ik ook heel erg goed, heb er ook al veel van, maar met 2 cd's bedoel jij daar twee mp3 cd's mee of???

(heb je een DM met HD? )

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan