Ode aan Maastricht....

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.146
Waarderingsscore
568
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Benny en André....


En dan verdomme dat laatste couplet! Ik versta het niet, maar zóóó'mooi!!!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dat concert toevallig bijgewoond op het terras, met diner erbij, met enkele kennissen, heel gezellig.
We wisten niet dat Benny kwam optreden. Hoe André hem heeft kunnen strikken weet ik niet, misschien omdat Benny een Maastrichtenaar was, maar het was mooi, ondanks dat zijn muziekstijl niet de mijne was.
Het werd des te mooier toen achteraf bleek dat het 2 jaar voor zijn dood was, volgens mij heeft hij na dit concert ook niet meer opgetreden, ervoor ook al even niet dacht ik.

Hoe dan ook, hij ging voluit, was geweldig!
 
Geweldig om bij dit optreden aanwezig geweest te zijn. Een bijzondere gast, die veel te vroeg is heengegaan. Ergens in 2008 of zelfs een jaar eerder.

En zo'n avond met diner is een belevenis op zich en een streling van oor en tong! Wat een fantastisch eten. Ik heb het afgelopen samen met mijn moeder gedaan, we hebben genoten.
 
Ik ben zelf ooit in mijn jonge jaren samen met mijn vrienden in Maastricht geweest.
We hadden toen een hotel geboekt voor 3 nachten, op de hoek net naast de kerk waar dat parkeerplein voor was.

Ergens op dat moment reden de wielrenners door Maastricht tijdens de tour de France.

We zijn tijdens dat weekend in de cafés geweest op het Vrijthof, en op 1 of andere boot die omgebouwd was naar een drijvende disco.

Ergens waren we toen stapelgek, we hadden afgesproken om pp niet meer dan 500,- gulden mee te nemen, maar na nacht 1 moesten we al naar de overkant aldaar om te pinnen, en we haalden toen dan ietsie meer af dan die 500,-:giggle::ROFLMAO:

Mooi en gezellig ergens toen in de jaren 90.


BTW: Benny Neyman is 7 februari 2008 overleden op 56-jarige leeftijd.
 
Laatst bewerkt:
en op 1 of andere boot die omgebouwd was naar een drijvende disco.
LoL, dat was niet een of andere boot, dat was het voormalige Veronica zendschip. :)

BTW: Benny Neyman is 7 februari 2008 overleden op 56-jarige leeftijd.
Kan zijn dat ik er dan een jaartje naast zat, want dat optreden met Rieu was volgens mij in 2005, dus dan 3 jaar voordat hij overleed.
In elk geval wel mooi, ook voor hem, dat hij nog een keer in zijn geboortestad voor zo'n enorm publiek kon optreden en ook een enorm warm onthaal kreeg.
 
sjoen is miech dat
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan