ohoh Black Tiger opgepast!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
Tijger bezwijkt aan vogelgriep

Uitgegeven: 13 februari 2004 14:28

CHONBURI - Een tijger in een dierentuin in Thailand is aan de gevolgen van vogelgriep bezweken, aldus de Thaise minister van Milieu Panyachatraksa vrijdag. Het is niet duidelijk of het roofdier was besmet met het H5N1-virus waardoor in Azi? tot nu toe negentien mensen om het leven zijn gekomen.

De tijger zat in een dierentuin in Chonburi, tientallen kilometer ten oosten van de Thaise hoofdstad Bangkok. Een andere besmette tijger is herstellende van de ziekte. Volgens de minister is de tijger op 27 januari overleden.

Viroloog Lance Jennings van de Wereldgezondheidsorganisatie WHO zei tegen het financi?le persbureau Bloomberg dat het hem niet verbaasde dat een tijger is bezweken aan de gevolgen van vogelgriep. Hij wees op de gevolgen van het virus voor mensen.

Haahahahaha Onze tijger is ingeent vandaar dat tie zo streng is lol...

Originally posted by pikkie
Haahahahaha Onze tijger is ingeent vandaar dat tie zo streng is lol...

Misschien wordt bt wel wat rustiger als we hem een flink platspuiten....

Vaag.... da's een ver familielid van me, hebben ze daar opgesloten wegens het illegaal kijken naar C+ Afrika. :)

Ik heb trouwens afwijkend tijgergedrag, ik hou niet zo van mensen maar ik heb wel een paar vogels hier in mijn kamer staan en ik heb zelf een vogel (Limburgse uitdrukking) ook nog... vreemd, nietwaar? :biggrin:

Hmm kijk maar uit met die vogels maar jij was toch ontsnapt uit je met bamboe tralies beveiligde nachthok.

Knap hoor dat je de weg naar limburg hebt kunnen vinden.. lol...
Heb je je onderweg naar hier nog vergrepen aan beestjes de naam beginnend met een R.. lol....

Ja maar dat was in de zoo van Antwerpen en inmiddels ken ik de weg Antwerpen<->Maastricht wel dus dat was zo gepiept, paar uurtjes rennen, tussendoor wat in een boom liggen slapen enzo. :biggrin:

Beestjes met een R? Hmmz.... denk denk...rode paarden? Hmmz.. nee dat kan het niet zijn.... ratten? IEKS neen die eet ik niet... wel hier en daar nog een kip gevonden en gegeten. :biggrin:

Zoals het er nu naar uit ziet zal ons tijgertje in de maand maart in quarantaine moeten. Dat betekent dat hij een week of 4 afgezonderd zal zijn. Pas dan is het zeer onwaarschijnlijk dat die nog besmet kan worden met de vogelgriep e.d.

We zullen hem dus een week of 4 wellicht niet zien op dit board. :confused: :confused: :confused:

In Antwerpen eten ze toch waterbuffel???????

Ik zal proberen via een achterdeurtje nog af en toe mijn neus tussen de tralies door naar dit board te steken.:biggrin:

En nu maar hopen dat de EMU's niet aan de griep bezwijken.

Wat zouden we toch moeten zonder deze handige diertjes?!

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan