Oloav tekend bij SBS

jack

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Gaat dus een goed seizoen worden voor de Formule one.
alles bij SBS6 nu zonder reclame en zoals velen hoopten is nu ook bekend geworden dat Olav Mol heeft getekend bij SBS6 voor 3 jaar.

Ik ben er blij mee,, ook al maakt hij wel eens wat foutjes in zijn commentaar,, het blijft een wereld verslaggever die het regelrecht uit zijn hart doet.

Cool :) :) :)

super
groetjes frans

YES! Eindelijk weer eens goed nieuws in de tent.:)

Al ergens een stoeltje geregeld voor Ome Verstappen? Gaat ie nu bij Jaguar rijden?

Uit de Telegraaf van vandaag:

Verstappen heeft het nakijken

AMSTERDAM, woensdag
In de strijd om de laatste beschikbare Formule 1-stoeltjes voor het seizoen 2004 heeft Jos Verstappen een flinke tegenslag moeten incasseren. Jaguar Racing, het team waarmee het management van de Nederlandse coureur de afgelopen weken verregaande onderhandelingen voerde, maakte gisteren bekend dat de Oostenrijker Christian Klien komend seizoen het tweede stuurwiel van het Britse team in handen zal hebben. De pas 20-jarige coureur wordt de teamgenoot van Mark Webber, de Australi?r die ook afgelopen seizoen al de eerste coureur van het Jaguarteam was.

Nou dan heeft Onze Jos nog 2 opties:

Jordan of Minardi

Zal de laatste dan wel worden.

Nog een jaartje wachten en dan doet ook Cristiaan Albers mee.
Die heeft een leuk contract met Mercedes dus als Jordan met Mercedes gaat rijden zal die in 2005 daar waarschijnlijk gaan rijden.

Gr,

Cliff

het zou toch ballen zijn als ons joske geen stoeltje krijgt

Jordan zou leuk zijn voor Jos, heeft ook een sympathieke baas. Maar daar zijn helaas ook nogal een paar belangrijke andere kandidaten voor dus dat word afwachten. Minardi... nja.. hmmz.. denk niet dat ie daar terug zal willen.

ja dat zou leuk zijn bij jorden
hij heeft in iedergeval een goede sponser dus het geld is er wel en jordan is over het algemeen goed tespreken over jos dus laten we hopen........

Verstappen hoorde het nieuws de avond voordat het bekend werd gemaakt: ?We hebben het gisterenavond gehoord, ruim voordat Jaguar het officieel bekend maakte. Tja, het is toch wel teleurstellend dat we geen deal hebben kunnen sluiten. Niet alleen voor mij hoor, maar toch ook zeker voor mijn sponsors die echt alles hebben gedaaan om mij in een Jaguar stoeltje te krijgen. Ik wil dan ook mijn sponsors Wilux, Halfords en in het bijzonder Michel Perridon van Trust en Har Muermans van Muermans Vastgoed bedanken voor alle inspanningen die ze gedaan hebben. Maar ja, tegen een partij als Red Bull, daar kunnen we nu eenmaal niet op. We wisten dat Christian Klien een geduchte concurrent was in dat opzicht. Laten we het daar maar even op houden.?

Waarschijnlijk zal iedereen wel zeggen dat Jordan de beste keus is, maar het team van Eddie Jordan is zo platzak als maar kan, bovendien krijgt Minardi volgend jaar een 20 PK sterkere motor en ziet de auto er ook goed uit (die is gebasseerd op de Arrows A23) en begint Minardi ook eindelijk te testen.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan