Omg Maastricht

J

jase1

Is er iemand uit omgeving maastricht die tijd heeft om mij op weg te helpen met mijn dreambox

groetjes jason

Ik denk het wel, maar die is volgens mij nu biljarten....

Maar wat wil je weten, wellicht kan het zo ook. ;)

Bijna, ik was vanmiddag biljarten i.p.v. zwemmen, beetje vrij biljarten.

Want biljarten is op donderdag en vrijdagavonden. Verleden week woensdagavond was toevallig een uitzondering voor een in te halen wedstrijd.

Maar Jase1, leg het probleem eens voor dan kunnen we kijken of we je hier kunnen helpen, anders ben ik misschien wel bereid even "langs" te komen ofzo want ik woon daar ook. Alleen niet op donderdag- en vrijdagavond dus.:)

Ik heb nabilo gedownload
dcc heb ik ook
dan zet ik de 4 files erin var/tuxbox/plugins
ik druk op gele knop en dan gebeurt er niets
doe ik iets verkeerd?
alvast bedankt

Vanuit het verre Churchtown lukt het ook.

Je moet eerst de plugin ophalen onder de blauwe knop kan je hem gelijk daar bekijken, de gele werkt alleen als je hem daar naar toe heb verwezen als snel knop.

Dus eerst de blauwe knop dan plugins of 6 en dan kan je hem later verwijzen naar de gele knop.

Suc6

;)
Nr.10

ik heb een flash erase gedaan en toen alles opnieuw erop gezet nu staat hij erop
thnx
ik kom er. Moet eerst op gang komen.

in ut zuuden (limboerch) sind ze nicht zo schnel :biggrin::biggrin::biggrin:

maar dat geft allemoal niks want wie holt van mekoar :biggrin::biggrin::biggrin:

Hmmz... Eendenteam, da's eerder Kerkraads (1e regel) en Brabants (of iets dergelijks in de tweede regel) dan Limburgs.

Overigens bestaat Limburgs niet want Maastricht is de oudste stad dus het is allemaal verbasterd algemeen beschaafd Mestreechs.:biggrin:

En ut klop. Gewoen röstigaon, daan komme v'r d'r ouch wel huur, jaoge is nörreges good veur.;)

BT hopelijk is er na deze uitspraak niks gebroken
gr frans

Geen zorg Frans, het is immers Mestreechs en geen Fries.:lol:

Black Tiger;171683 zei:
Hmmz... Eendenteam, da's eerder Kerkraads (1e regel) en Brabants (of iets dergelijks in de tweede regel) dan Limburgs.

Klopt, alleen 2e regel kumt uut de agterhoek :biggrin::biggrin::biggrin:

Ah dan was m'n eerste gedachte toch goed, dacht al eerst Achterhoek maar dacht daarna dat het liedje uit Brabant kwam dus vandaar dat ik uiteindelijk daarvoor koos.:)
Wel grappig al die taaltjes.:biggrin:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan