omgekeerde film

W

woodlin

als ik met cucusoft avi to dvd converter een film van avi naar dvd omzet spelen de dvd files(vob etc)de film op de kop af in power dvd maar het gebeurd maar bij een paar films de rest is goed en de avi speelt ook goed af,hoe kan dit?

Ik begrijp je vraag niet helemaal, de zinsbouw is niet helemaal duidelijk waardoor het een beetje vaag word.

Om met iets simpels te beginnen... heb je het ook al geprobeerd met WINDVD? Van PowerDVD is namelijk bekend dat hij bepaalde dingen niet echt lekker doet.
WinDVD is wat dat betreft kwalitatief echt beter.

nog niet geprobeerd maar ik denk niet dat het aan power dvd ligt als ik de film op dvd brand speelt hij in de standalone ook op de kop af terwijl de avi met bs player wel goed is waarna ik de film omzet met het progje cucusoft avi to dvd converter

Komt omdat de Mpeg codec in dat programma niet goed kan samenwerken met sommige andere codecs op je PC..Dit is ook een veelvoorkomend probleem als je er b.v. met nero een s/vcd van maakt..

Je zou het met een andere Mpeg-Encoder kunnen proberen..

B.v met TMPGEnc..of de Mainconcept encoder..

hmmmm,
Probeer je zinnen eens in te delen met interpuntie (punten en komma's).
En her en der een enter....

kan het zijn dat het gekomen is na het installeren van fdd show?ik heb er al een paar gebrand die wel goed zijn,maar ik weet niet of deze van voor die tijd zijn

Kan het aan liggen, want die filter is ervoor dat je avi beter afspeelt,en dat hij tijdens het omzetten naar een mpeg niet vast loopt ...Normaal moet je een avi controleren op Bad-Frames, maar met de FFDshow filter hoeft dat niet..
Maar het zou kunnen dat die filter een conflict veroorzaakt met jouw programma..gewoon even de-installeren zou ik zeggen..
Of het roer 100% omgooien,en je avi's op een andere manier omzetten naar een DVD-Mpeg, en er met een ander programma een DVD met menu van maken..( word de kwaliteit ook beter van...)

heb de oplossing gevonden,voor het omzetten van avi naar dvd in het configmenu van ffd show bij misc aanvinken:flip video,bedankt voor de reacties draadje kan dicht.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan