Omroep Brabant+ app? Hoe dan?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.178
Waarderingsscore
576
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
IK plaats deze even hier.

Kort voor de feestdagen 2023, zag ik dat omroep Brabant een show van Christel de Laat uit ging zenden.
Hoe dan...

Ik denk hé leuk, hier zijn wij fan van!
Dus kijken in de tv gids wanneer deze show uitgezonden zou worden, maar nergens in de gids te vinden.

Het blijkt dat Omroep Brabant sinds vorig jaar mei gestart was met een stream app, Brabant+ en daar was de show van Christel te zien.

Ik dacht dit even te installeren op mijn pc of tv, maar dat ging niet.
Tv te oud, en de pc is geen android, op mijn smartphone werkt het wel, maar casten naar de tv gaat niet,
want daar staat de app niet op.

Gisteren dus een chromecast gekocht, en nou hebben we eindelijk de show kunnen kijken. :biggrin:

1 vraaf is er dus, zijn er nog meer van die [goede] verborgen apps?
 
Wat voor soort bedoel je? Televisiegidsen? Of Streamapps?
 
@Black Tiger , ik bedoel of er meer regionale zenders zijn die net als omroep brabant een streamapp hebben.

Die Brabant+ app laat je meer dingen uit jou streek zien op het moment dat jij dat wilt.

Ik hoop dat jij mij nou begrijp. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik hoop dat jij mij nou begrijp. ;)
Ja nu is duidelijk dat je apps van regionale omroepen bedoeld. Dat kwam voorheen niet zo duidelijk naar voren, mede ook vanwege het "verborgen" in die zin.;)

Maar zulk soort apps zijn er zeker. We hebben hier bijvoorbeeld Falcon Radio, die heeft ook een app.
L1 heeft ook een app, volgens mij hebben de meeste regionale omroepen wel zoiets. Niet echt verborgen dus.
 
Oeps niet goed gelezen, je vroeg om apps zoals omroep Brabant en niet de manier om b.v. android apps op je pc of oude tv te kunnen kijken.
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan