Omschakeling Irdeto canal+

H

han

Was net bij iemand die netje een abo op vanal+ heeft, nu blijkt dat zijn ontvanger de omschakeling niet aan kan, neem dus aan dat er nog veel meer zijn!!!!! Heeft canal+ nu een probleem???? Ze kunnen toch nu niet ineens die abonees verplichten om of een seca doos danwel op kabel over te stappen!!!
Groetjes Han
 
Correct, nu heeft C+ een probleem, als die abonnee's althans gaan klagen bij ze want het probleem moet wel bekend worden.

Misschien is dit dan ook de reden dat eerst beide zenders op zwart gingen en nadien rood weer open ging.
Ze moeten hun verplichtingen nakomen dus dat betekent ofwel weer openzetten totdat het probleem is opgelost ofwel betreffende klanten hun maandelijkse abogeld terugbetalen totdat ze weer kijken kunnen.
 
Nee dit is niet mooi het betekent een hoop gebel naar C+ a 25 euro cent het lijkt meer op pesten zodat deze mensen alsnog overstappen op seca ik zelf belde voor de nieuwe irdeto kaart bleek dat de oude ineens uit het systeem was raar he maar werdt gezegd dat het mischien verstandig is om over te stappen op een seca box
 
Ik weet niet of er goedgekeurde ontvangers zijn die de nieuwe kaart niet accepteerd, volgens C+ zijn deze getest??

Volgende stellen zij wel als voorwaarde:

Werkt mijn satellietontvanger probleemloos met de nieuwe Irdeto2-kaarten?
CANALDIGITAAL test alle goedgekeurde satellietontvangers met de nieuwe Irdeto2-kaart. Alle goedgekeurde ontvangers (met originele software) zullen correct blijven functioneren.

Ik heb een Common Interface ontvanger. Werken de nieuwe Irdeto2-kaarten ook op deze type ontvangers?
Common Interface ontvangers zijn niet getest door CANALDIGITAAL en daardoor niet goedgekeurd. De verwachting is dat de nieuwe Irdeto2-kaarten ook op deze ontvangers zullen werken, maar CANALDIGITAAL kan dit niet met zekerheid zeggen.

(bron: site C+)
 
alle goed gekeurde irdeto ontvangers werken met irdeto2 op de galaxy ontvanger na.
na 1 telefoontje krijg je een nieuwe irdeto can toegestuurd voor nop.
dus best netjes van canal +
 
Bedoel je met "galaxy" de "galaxis"? Ik zit nog met zo'n ding.
Het heeft dus geen zin om C+ te bellen voor een nieuwe kaart?
(Hij is al een jaar of 5 oud, dus mijn kaart hebben ze niet
meer in hun systeem).

Dank voor je hulp.

Leen
 
Nokia 9500 met NoManEdit werkt perfect.

Blokkerfunctie houdt alles netjes open.

Ciao,

Al.
 
Originally posted by Family_Capone
Nokia 9500 met NoManEdit werkt perfect.

Blokkerfunctie houdt alles netjes open.

Ciao,

Al.

Wat bedoel je precies met open???

Dat je gewoon kunt blijven kijken, of dat de data mooi doorgaat naar de kaart?

Gr Fred.
 
ik heb ook effe naar anal+ gebeld en gevraagd hoe het kan dat ik met mijn fun kaart geen anal blauw meer heb. ze hebben mijn gegevens genoteerd en nemen zo snel mogelijk weer kontakt met mij op. dus alle hoop is nog niet weg, toch vriendelijke mensen bij anal +
 
Ik heb rood en blauw niet meer.
Ben bijna verplicht om een abo te nemen.

Secabuster
 
he psssst dat is de bedoeling ook maar niet verder vertellen hoor
 
Hopelijk dat bij Al Capone de stroom niet uitvalt, dan ziet hij zwart voor zijn ogen.
He Al, ziet het nog rood ????
 
Hmmm ALL verkoopt weer onzin,met zijn nokia heeft die de blocker functie aan,en kan hij het nog kijken.
Onzin,want de blockerfunctie zou eventueel alleen werken als er een irdeto 1 ecm pid zou zijn,en die is er niet meer,dus de irdeto 1 wordt helemaal niet meer herkent.En de nederlandse seca 2 kaarten werken niet met wannisa,dus ALL heeft ook geen beeld meer behalve als hij een abbo heeft,of enkel de nederlandse zenders kijkt.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan