Onder Tittel's

R

rayman

Hallo gister op Dm800Hd openpli image geflashed.

Met suc6, werkt prima allemaal lekker rap met zapn, en image staat er zo op.

Voor het afspelen van me film's heb ik een externe hd eraan gekoppeld ook met suc6.

Alleen zijn er film's met meerdere ondertittels, maar ik kan niet de juiste NL selecteren.

Ik speel de films af met media (player) staat er standaard op.

Kan het zijn dat ik een andere player moet toevoegen, of is er een andere manier.

Tijdens het afspelen druk ik dan op menu, maar kan daar geen setting vinden om NL sub te kiezen.

ps: film's zijn video_TS en Iso bestanden...

Ik weet niet of je de films gedownload hebt, maar als dat wel het geval is dan gebeurt het wel eens dat de NL ondertiteling onder een andere taal zit. Zo kan het dus gebeuren dat je NL ondertiteling krijgt als je voor Engelstalige ondertiteling kiest.

Heb je dat al eens geprobeerd?

Ja dat klopt idd.

Maar ergens een optie om een sub te selecteren kom ik nergens tegen..:S

Ik zag tussen (addons) ook dvd player staan.. kan ik altijd even proberen...

Tijdens het afspelen van de film op de audio knop drukken van de ab dan je taal selecteren

in menu kun je ook de ondertietels aanzetten

Wilde toch even melden dat ik het al een tijdje klaar heb..:biggrin:

Op audio knopje drukken, kom je wel in menu maar niet altijd subtitle optie instellen, lag waarchijnlijk aan type movie..Of er wel of geen menu optie in de film zit.

Maar goed, heb alles naar fabrieksinstellingen terug gezet, opnieuw openpli flash image erop gezet.

Via softwarebeheer: dvdspeler erop.(reboot) en klaar was kees.

Speelt nu: HD filmś,Divx,Video_TS incl NL subś...

ps: kwam er ergens een image Nabilo Blackhole tegen.

Iemand hier ervaring mee?

Het is altijd een kwestie van smaak, betreft imagés als de functionaliteit maar goed is.

Ik mag niet klagen over de Nabilo Blackhole. Heb hem zelf op mijn DM800 staan.

Wel is het zo bij Nabilo dat het soms zo is dat je hem 2x moet flashen als hij de eerste keer niet goed werkt, maar daarna heb je ook wat moois.

Doch net zoals je zegt is het toch hoofdzakelijk een kwestie van smaak.

ja klopt,

ps: zie de back-hole. fw niet in downl sectie staan..

Dat klopt. De reden daarvan is dat hij best groot is, 40 mb.

En nu heb ik er niets tegen dat iemand hier eens een downlaodje pakt, maar heb weinig interesse om de bandbreedte te verbruiken aan mensen die alleen 1x hier komen registreren om de firmware te downloaden en zich voor de rest niet laten zien.

En dat zijn er helaas best een aantal.

De liefhebbers kunnen bij Rapidshare (klik) terecht voor de Blackhole v0.12 te downloaden.

Dat is momenteel nog steeds de laatste versie voor de DM800.

Kan ik best begrijpen idd.

btw thanks voor de link..

ps: Hebben jullie dan geen donatie sectie..?

Nee een donatie sectie hebben wij niet.

Er is eigenlijk nooit gevraagd naar een donateurssectie of link. Die is echter wel eenvoudig te maken.

In het ideeënbusforum kan men dan aangeven wat men als donateur graag extra zou willen. DM800 firmware behoort tot de mogelijkheden, net als de optie voor een grote pm box.

Als er een leuk compleet idee is wil ik het best implementeren. Maar het moet wel iets om handen hebben want het ligt niet in mijn bedoeling om mensen geld te laten betalen alleen om een wat groter image te kunnen downloaden wat overal gratis te krijgen is. Maar voor een compleet idee ben ik best in. Ben echter niet zo goed in het bedenken van wat er allemaal bij kan dan.:)

Vandaar ook de rapid link.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan