Onder welke categorie bloot valt "Kobe Kaige"???

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
Onder de categorie van de eendjes: Kwak... :sex:

Of onder de categorie van tijgers: Grauwwwwww..... :sex:

oordeel zelf ;)

Who cares about de categorie, kijken en genieten.

Multispeed

Dat zijn mij best 80 tongslagen per min. waard

onder de catogerie thuis is het maar behelpen
gr frans

Altijd 100 x links en daarna rechtsom.

Maar ik vind het onder de cat. gevaarlijke vrouwen vallen. (dus doelgroep)

:biggrin:
Nr.10

Was jij geen geheelonthouder???

Wie ik!????

Je kent me toch??????

Tuurlijk ben ik dat, maar kijken mag dacht ik wel hoor.

;)
Nr.10

Vallen onder pikkies......dus allemaal afblijven ...

eigeheimer
gr frans

Gezien de andere posting kan ik nu weer een paar jaartjes langer mee.:)

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh

pfoehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..................

Jammieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.................

maar over wat voor categorie praten we nu met vivian?

Ik denk dat ze onder de categorie "berijdbaar" valt?

Nou ik weet het nog niet van die Vivian, als ik dat zo bekijk heeft ze echt zo'n blik van "zo kijk er maar eens lekker naar, maar als je met je tengels aan me durft te komen krijg je een trap in je ballen". Oftewel een gevaarlijke blik.:biggrin:

Tja BT maar het kan natuurlijk ook anders, ja heb ik wel 3 maanden boerenkool eten voor over...

En sorry Bt maar vind het weer op paaien uitdraaien riekt naar flippo's snap je.....lol

Ach, ik heb al lievere meiden gezien die hij plaatste en die flippo's? Is me weer iets anders voor ingevallen. Ik wil namelijk iets op zolder gaan doen, wat werken aan pc's of een biljartje plaatsen ofzo. Een zolder behangen is natuurlijk geen doen, ziet er niet uit. Maar hem volplakken met flippo's is dan wel weer leuk, ziet er grappig en gezellig uit, en gezien het dikke karton houdt het ook nog de warmte wat binnen.:biggrin:

freggel1;185348 zei:
maar over wat voor categorie praten we nu met vivian?

Ik denk dat ze onder de categorie "berijdbaar" valt?

Ik denk dat ze onder de cat. ernstig lekker valt.
(avondje ruzie voor over) Ehh... wat zeg ik nu weer.

;)
Nr.10

Black Tiger;185392 zei:
Maar hem volplakken met flippo's is dan wel weer leuk, ziet er grappig en gezellig uit, en gezien het dikke karton houdt het ook nog de warmte wat binnen.:biggrin:

Je bedoel gewoon dat je die foto's van de postings van freggel1 uitprint en die ophangt.

O ja, komt er nog een kalender 2008????

;)
Nr.10

Nee ik bedoel wat ik zeg, dat ik die flippo's tegen het plafond plak. Als dat goed gelukt is kunnen daarna die foto's uitgeprint worden en met punaises bevestigt worden. Da's niet zo hard drukken in een flippo t.o.v. zo'n houten zolderbalk.:)

Kalender 2008 zouden we met Kerst 2007 krijgen meen ik van hem begrepen te hebben.:biggrin:

Tja laten we maar ophouden over een kalender is het zelfde als die fiets dus ik waag me der niet meer aan maar BT met die filppo's is een goed idee man, lijkt me gaaf om het zo te doen lol...

Lijkt me ook, maar hij komt ze al heel snel halen, dus snel even met de vrouw overleggen of we komende week al kunnen gaan plakken, kan hij ze er over 2 of 3 weken weer vanaf krabben, heeft ie wat te doen.;)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan