Onder welke categorie bloot valt "Kobe Kaige"???

Ja mooi zonder plamuur mes he ik wil niet stoken maar zou ze mooi laten hangen hoor lol

Plamuurmes? Natuurlijk zonder want Plamuurmes=gereedschap=klinkt als "werken"=niet goed voor me.
Dus uiteraard hebben wij geen plamuurmes in huis.:)

Laat dat nou net het gereedschap zijn waar ik dagelijks mee werk! :biggrin:

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......

Ik werk hier (ben aanwezig). Heb dan ook van mijn hobby mijn werk gemaakt. :biggrin::biggrin::biggrin:

;)
Nr.10

Nr 10 ik kom bij je werken....

Heej Nummer10, nog een portier nodig? Pikkie er dan nog bij als badmeester of hulp-toezicht ofzo? Zijn we lekker compleet.:biggrin:

Ik hou de hand wel op......

Dacht aan Freggel als portier, maar dat is helemaal niet nodig bij ons het is nu een openbaar bad en bij feestjes is het een gesloten club.

Maar ipv. een satdag houden we wel een gesloten feestje.

;)
Nr.10

Leuk idee.

Ik ben alleen op vakantie van 27 dec. tot 5 jan.'08

Zal morgen even op de kalender kijken of er nog een plekje is voor een verlaten nieuwjaarsduik/borrel.

;)
Nr.10

Weer die freggel he die mijn baantje in wil pikken lol....ik koop een jachtgeweer lol

Koop ik de kogels voor erbij Pikkie, kunnen we samen onze lol op.:gun:

Toch nog iemand die achter me staat....

Vierkant achter je! Zeker weten!
Pikkie mijn steun en toeverlaat en donkere tijden! ;)

BT dat is wederzijds kijken of er nog gelachen wordt als er een freggel op de bbq ligt met kerst ze schijnen naar konijn te smaken dus dat is te pruimen...lol

Uitstekend idee, konijn is mijn lievelingskost, is er alleen het vangpobleem nog maar daar heb ik wellicht op Fun een oplossing voor aangekaart.:p

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan