ondertitels in een avi-bestand zetten

L

lubas

Ik heb zojuist een stand alone divx speler gekocht. Ik dacht dat ik nu niet meer de hele procedure hoef te volgen om een dvd te krijgen. (Ik probeer dat namalijk al een half jaar en het is me nog geen enkele keer gelukt. Om gek van te worden).
Alleen ondertitles in een avi-bestand zetten en klaar is Kees. Tenminste, dat dacht ik. Ik heb het gedaan met avisubtitler maar dan krijg ik de film met ondertitels op zijn kop en wordt het bestand ongeveer 4 GB. (en de kwaliteit wordt slechter). Met virtual dub wordt het bestand zelfs 40 GB.

Het moet toch mogelijk zijn om die 2 bestanden bij elkaar te zetten en dan weg op te slaan in een nieuw avi-bestand zodat die op een cd of een dvd gebrand (Nero) wordt. ( In het laatste geval zou ik zelfs 5 a 6 films op een schijf kunnen zetten.)

Kan iemand mij vertellen op welke manier ik ondertitels (srt of ssa) in een avibestand kan zetten?
Heel erg bedankt voor de gouden tip.

Lubas

Humax 5400, Toh 3.2, triax draaibaar, MM 1.11, MR 1.08, Titanium blue

zoies als dit

Subtitels:
Sinds de 2.6.8. firmware, spelen de DP-450 en de DP-500 en vanaf het begin de DP-470, DP-508 en de DP-1000, nu ook ondertitels af van het .SRT, .SUB en .SAMI formaat af, en vanaf 2.7.0 op elke framerate. Als u ondertitels op een CD bij de film zet, dient de naam van de ondertitel file voor de extentie dezelfde te zijn als de naam van de film.

Originally posted by simply
zoies als dit

Subtitels:
Sinds de 2.6.8. firmware, spelen de DP-450 en de DP-500 en vanaf het begin de DP-470, DP-508 en de DP-1000, nu ook ondertitels af van het .SRT, .SUB en .SAMI formaat af, en vanaf 2.7.0 op elke framerate. Als u ondertitels op een CD bij de film zet, dient de naam van de ondertitel file voor de extentie dezelfde te zijn als de naam van de film.

bedankt voor je reactie, maar ik begrijp het niet helemaal.
Bedoel je dat ik beide files in Nero moet zetten als ik een data cd maak , met dien verstande dat ik srt file laat eindigen op .avi

lubas

Originally posted by lubas
Jammer, helaas niet. Ik kende de site al.

Lubas

Gelukkig, ik heb er wel wat aan. Ik stommerik moet beter leren lezen. Kip, bedankt. Eens kijken of het mij lukt met de beschrijving op deze site.

Lubas

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan