ondertitels.nl gehacked of echt gepakt

ja dat zou ik ook wel willen weten was toch een goed bezochte site.
Lijkt mij niet dat de de fiod deze tekst op een site zet, ik denk dat ie gehackt is.

als je er in toestemd dat de fiod dit doet , dan krijg je straf vermindering. (veelal in de vorm van geld)
ze doen dit om de afschrikkende werking die er van uit gaat

Is wel jammer dat het gesloten is de ondertitels werkte prachtig bij het branden van een DVD.....scips...scips.....en nu......

Groetjes,
deliyurek007

En nu zelf ondertitels eronder maken.
Beetje Engels moet je wel kunnen. De standaard ondertitelaars maken ook wel kleine foutjes mwah.

Rolo

nee hoor hoef je echt niet doen hoor al die moeite
zal jullie ff op weg helpen ;);)

Nieuwe site voor Nederlandse-ondertitels
Na het ten grave gaan van verschillende Ondertitel sites door stichting Brein, hebben zich een paar man samen gepakt en zijn op een buitenlandse server gaan zitten met hun Ondertitels.

Steun deze jongens, zodat wij weer volop kunnen genieten van onze zelf ondertitelde filmpjes.

Code:
http://www.movieservice.net/

Enjoy it

Nou, laatste nieuws dan. (Ronald) Administrator van ondertitels.nl is niet alleen zijn site kwijt en zijn vriendin, maar nu ook zijn baan ! Hij is een collega van me en onze baas vond die site niet kunnen ivm. werkzaamheden hier op de zaak.

Z'n straf (als hij die krijgt) weet hij nog niet. De mannen van de fiod hebben nog niks van zich laten horen. Maar ronald verwacht nog wel wat !!!
Voorlopig vecht hij zijn ontslag aan om een uitkering te krijgen als hij na 1,5 maand nog geen ander werk heeft !

Waarschuwing voor iedereen: Denk goed na over de inhoud van je site, voor je het weet ben je alles kwijt.

ik koop geregeld films in buitenland en daarom was het fijn om aan die ondertitels te geraken
maarja

tendoryu

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan