Ondertitels verwijderen?

O

odie

Hallo allemaal!!

Ik heb een film waar meerdere ondertitels opstaan, maar als ik hem wil afspelen kan ik niet switchen naar de nederlandse subs.

Is er een mogelijkheid om die subs eruit te halen, ik heb dit al eens eerder gehad en toen heb ik shrink gebruikt om de ondertitels te verwijderen, het probleem is nu dat shrink deze dvd niet kan lezen..

Is er een ander proggie om subs te verwijderen of zo??

Please help

Groet odie!!
ps. op mijn computer kan ik wel gewoon nederlandse subs kijken...

Mooi. Volgende keer echter a.u.b. geen hele berichten meer quoten, alleen de tekst die er nu staat (nadat ik de quote heb weggeedit) is al voldoende.:)

Misschien kun je echter wel even aangeven hoe je het gedaan hebt voor het geval er anderen zijn die hier ook nu of in de toekomst interesse in hebben.

Ik heb het progje ifoedit gebruikt daarmee kan je alles uit de *.ifo bestanden halen wat je wilt en die saved dan de hele film opnieuw in een formaat die wel met dvdshrink te lezen is.
En daarna is het geen probleem meer omondertitels te verwijderen :)

Dat van dat quoten wist ik niet, mijn excuusss..
Odie

Ahja, ifoedit is een goede tip, die heb ik ook al eens ergens voor gebruikt maar was de hele naam kwijt.
Dus heb je mij gelijk ook weer geholpen, kan ik die ook weer eens downloaden en gaan gebruiken.

Bedankt voor de vermelding van je oplossing!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan