Oneforall kameleon

Technodad

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
63
Ha allemaal,

Zomaar een berichtje, omdat het nogal moeilijk is een universele a.b. te vinden welke ook de dream kan aansturen.

Vandaag heb ik de One for all Kameleon 10 gekregen van mijn vrouwtje, en echt, perfect, pakt de dream en alles wat ik heb staan, een aanrader ......

Bovendien erg mooi om te zien:)

Oh da's toevallig, verleden week had ik er ook eentje, met alle knopjes van de Dream, een klein handig ding, kostte maar iets van 15 of 20 euri.

Heb je toevallig een plaatje ergens van die Kameleon 10? Misschien is het wel dezelfde die ik gezien heb, werkte perfekt dat ding.

Het is er een overigens in het duurdere segment, 149,95...., foto te zien op www.oneforall.com.

Superding:)

Slik... da's behoorlijk prijzig. Bedankt in elk geval voor de foto's, ziet er wel erg gelikt uit moet ik zeggen.

Ik zal eens navragen omtrent die wat ik gezien heb want da's dus iets van een paar tientjes.

Heb er zelf een. Werkt wel, maar vindt diverse toetsen op dat ding die zich niet lekker laten bedienen.

Math

Hier is de 8210 te zien die TechnoDad heeft gehad

Ik zou nog terugkomen op die wat ik gezien heb. Ik heb er geen foto van, het blijkt een merkloze a/b te zijn die bij de groothandel verkrijgbaar is.
Onderaan de a/b staat "for Dream Multimedia".
Het is een kleine handige a/b, niet zo mooi als die van TD, doch hij kan alle funkties aan, ziet er uit als een Dream a/b in het klein, en kost 15-20 euro hetgeen een behoorlijk prijsverschil is.
Deze lijkt er heel erg veel op, en kost overigens ook maar 15 euro.

Ik heb ook een kameleon 10 in 1 en heb daar even een vraag over.
Ik gebruik hem voor mijn 7020 maar kan niet de toets vinden die de "videorecorder"van de dreambox aanspreekt.

Ik gebruik de code 1437 maar heb ze allemaal al geprobeerd.
Wie kan mij helpen?

Groeten Satkijker.

Misschien lukt het hier ook mee.

link

Een miskoop kan het niet zijn voor die prijs.

;)
Nr.10

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan