Ongeleid Projectiel...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.556
Waarderingsscore
799
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
Zundert
Het Ongeleid Projectiel is een door de community gemaakt primair wapen voor de Demoman. Het is een kanon in piratenstijl met een vizier vooraan op de loop.

Het Ongeleid Projectiel vuurt explosieve kanonballen die vliegen met een snelheid van ongeveer 1065 Hammer-eenheden per seconde. De kanonballen hebben een iets kortere ontsteking dan de standaardgranaten van 2 seconden, maar ze exploderen niet bij contact met een vijand en veroorzaken in plaats daarvan schade en krachtige terugslag. De vuurknop ingedrukt houden zal de kanonbal ontsteken, maar niet afvuren totdat de knop losgelaten wordt, wat controle over de timing van het schot toestaat. Aangezien kanonballen 50% minder schade aanrichten eens ze een oppervlak geraakt hebben, is ze op het juiste moment ontsteken de sleutel tot maximale doeltreffendheid. Een ontstoken schot te lang vasthouden, vuurt het automatisch af waardoor het onmiddellijk ontploft (zoals de Bedelaars Bazooka wanneer deze overgeladen wordt) en schade aanricht op de gebruiker. Een heel erg lange ontsteking kan toegepast worden voor een krachtige granaatsprong. Net als de Kruisvaarderskruisboog heeft dit wapen een inverse afstandsschaling, waardoor het meer schade aanricht naargelang de afstand tot het doelwit.



Schade en functietijden


Type schot Projectiel
Schade
Basisschade 100% Direct: 50-101
Splash: 22-64
Bounce: 11-32
Voltreffer Direct: 151-302
Splash: 280
Bounce: 190
Minivoltreffers Direct: 68-136
Splash: 29-86
Bounce: 14.5-43
Explosiebereik
Minimaal explosiebereik 50% 3 ft
Schadevermindering 1% / 2.88
Zelfschade Splash: 25-64
Bounce: 12.5-32
Functietijden
Aanvalsinterval 0.6 s
Herladen (eerste) 1.24 s
Herladen (daaropvolgende) 0.6 s
Maximale laadtijd ?
Waarden zijn bij benadering en bepaald door gemeenschapstesten.

Opmerking: Explosieschade varieert naargelang de manier waarop een speler geraakt wordt. Hoe groter de hitbox van een klasse en hoe dichter de explosie, des te meer schade wordt verricht. Hoe verder weg van de explosie, des te mnder schade. Explosies richten de meeste schade aan als ze plaatsvinden bij het middelpunt van een spelersmodel. De explosie bereikt dan een groter deel van de hitbox en richt dus de grootst mogelijke schade aan.



http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=DqJzcmtWnQY
 
Ai, moeilijke woorden altemaal. Typisch iets voor.............
 
Lol!!! :biggrin:

Gewoon via Wiki, ik verzin dit zelf niet. ;)
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan