Onze Europese unie

boets

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 mrt 2001
Berichten
1.488
Waarderingsscore
251
Punten
83
Leeftijd
64
Locatie
boetsenbos
Jij ging op korte termijn toch verhuizen naar Spanje?
 
@Freggel, mischien wat minder drinken op de volgende de bbq en beter luisteren. Als we gaan verkassen zal het zeker geen Spanje worden. Maar buiten dat heeft dat niets te maken met de vraag die ik hierboven stel.
 
Inderdaad want Spanje is ook EU lid.

Ik heb dat inderdaad gisteren gehoord of gelezen, maar de moed was me te zeer in de schoenen gezakt om dat te posten.

Mijn mening moge bekend zijn, ik heb al herhaaldelijk gezegd dat de EU en al die macht in Brussel echt niet zo geweldig voor ons is als veel mensen denken. Mede door diverse maatregelen wordt er steeds meer toegewerkt naar een VS van Europa, iets waar we heel duidelijk tegen waren.
Voor de handel mag de EU wel wat fijner zijn, maar voor ons gewone volk wordt het alleen maar slechter en slechter.

Een vuist maken tegen bijv. Rusland kunnen we ook als EEG zijnde, want feitelijk zijn het nu ook allemaal verdragen die gezamenlijk afgesproken en ondertekend worden. We kunnen miljarden besparen door die hele ongein uit Brussel weg te halen voor een groot deel en terug te gaan naar de EEG dat werkte ook prima. Alleen dan met meer macht in de landen zelf.

De EU zou prima zijn geweest als al die muppets niet blijven doorpushen naar een VS van Europa. We hoeven geen eenheidsworst te worden en Amerika na te apen. Allemaal eigen staten met eigen cultuur heeft ook zijn charmes.

Ik vond het geweldig dat Engeland er uit stapte en Frankrijk was tevoren er ook al bijna uit. En ik geloof er heilig in dat Engeland er straks beter voor staat. Zwitserland en Noorwegen kunnen ook heel goed zonder. Net zoals de nodige mini staatjes zoals Liechtenstein, Andorra, IJsland en zo.
Het Benelux pact bestaat ook nog altijd, zij het op een laag pitje.

Wat mij betreft uit de EU en terug naar de EEG en weg met die macht uit Brussel. Luisteren naar het volk, wij hebben hier duidelijk tegen gestemd.
 
Van wat ik heb begrepen komt er ook steun om te kunnen verduurzamen. En met verduurzaming zal je dan minder co2 gaan gebruiken, en dus minder betalen.
We gaan het vanzelf zien.
 
Van wat ik heb begrepen komt er ook steun om te kunnen verduurzamen.
steun voor de minderbedeelden
nog ff wachten en wij vragen een uitkering aan met een inkomen van boven modaal.....

maare kan iemand me dit uit leggen?

"is technisch heel lastig om de temp naar beneden te krijgen"
laat mij maar ff..... zo gefikst :giggle:


mogen we geen kampvuur bouwen?
weet nog wel een paar varkens die we er op kunne leggen
iets met r. j. / f.t. / m. r. enz enz
of mag dat ook niet meer vanwege het "milieu"?
 
Het is voor bedrijven niet zo dramatisch.
Die schuiven de kosten toch zoveel als mogelijk is naar de consument.
Dus hoezo stok achter de deur bij die gasten.
Ze moeten het zo bij de bedrijven leggen dat het niet verrekend kan worden met de consument.
Dan moeten ze wel.
Het ging mij net zo BT.
Alleen, ja wij lopen op klompen.
Komen wel gevoeliger aan bij het schoppen. :LOL:
 
Aan de ene kant , verwarming op 19° goed voor je portemonee en milieu.
Aan de andere kant worden we finaal uitgekleed
Hoe moet je je nu warm houden.
En omdat je portemonnee goed gevuld is door verwarming op 19° te zetten wordt die door dit besluit weer leeg geroofd.
 
Laatst bewerkt:
22 graden dat is niet zo vreemd die doen ook niks sat-ed.
Het verwonderd mijn nog dat hij niet hoger staat.

Hier staat de hout kachel lekker te snorren.
En dat hout is al lang af geschreven. :LOL:
 
Nee the matrix ik rook en drink niet.
Het hout wat ik stook kom denk ik uit de achttiende eeuw toen hoorde je nog maar amper wat over CO2.
En het gebeurd bij mij achter het raam van de kachel.
Maar jij hebt ook niks te vrezen de lucht wordt goed gefilterd onder dat doekje. :LOL:
O ja ik hou wel rekening met de buurt voor wat betreft de wind richting.🚩
 
Laatst bewerkt:
Van wat ik heb begrepen komt er ook steun om te kunnen verduurzamen.
Ja dat kennen we en hebben we vaker gezien. Heb nog nooit gezien dat het voor ons gunstiger werd want met of zonder steun komen we onder de streep toch weer een stuk duurder uit en kost het alleen maar geld.
En inderdaad veelal voor de mensen die weinig hebben en er zijn er altijd een heleboel die net tussen wal en schip vallen.
Dan is er nog het verhaal me zonnepanelen, leuk, kan de bouwvereniging er op leggen want goed voor 't milieu, maar zonder accu's heb je er vanaf 2030 totaal niets aan want je krijgt niet eens je eigen verbruik vergoed (salderen).

Nee het gaat te veel en te snel. Dat ze eerst eens wat meer en beter proberen de grootste vervuilende landen mee te krijgen die vooralsnog totaal 0 doen of zelfs nog gaan uitbreiden (China), voordat ze ons hier de armoede in jagen.
 
Ben net zoals Boets het zegt helemaal klaar met de VVD66, hetzelfde geldt voor de EU.
Kijk naar de boeren en vissers, die mogen niets meer. En terecht wat BT zegt, wij moeten; minder, minder, minder en aan de andere kant van de wereld gaan ze; meer, meer, meer.
Misschien is de EU wel het middel dat zou kunnen werken maar niet met deze mensen die andere belangen hebben.
Wie trekt er aan de poppetjes daar? Kijk eens hoe corrupt ze zijn. Koffers met geld en ze kunnen het niet verklaren.
De bezem er door….zowel in NL als in de EU.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan