Onze huis-Belg Luca is jarig! Proficiat!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.453
Punten
113
Leeftijd
61
Vandaag is ons aller Luca jarig.

Hij is al sinds jaar en dag onze "Belg in huis", altijd bereid om met onze grappen mee te doen, of ze zelfs over ons te maken.

Hartelijk gefeliciteerd en nog vele jaren!!!:biertje::flower::banaan:

Luca, van harte!!! :draai:

Luca gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een leuke dag van.:)

Ook namens mij een fijne verjaardag!

Groetjes,

Bones

Toch van Harte.

;)

Nr.10

bedankt voor de wensen , maar ik heb weeral eens pech gehad , te diep in het glas gekeken , een buiteling gemaakt met tamelijk onzachte landing , hierbij heb ik gister naar de tandarts mogen gaan om een losgestoten tand eruit te halen nu zit ik hier met een dikke kaak en een tand minder:biggrin:

Hoi Luca, het zal dan wel geen Cristal Alken zijn geweest maar Duvel (of een ander zwaar Belgisch biertje)

Lekker achter je satelliet-ontvanger zitten zappen is mijn recept.

Groetjes en beterschap,

Bones

Op stap geweest of thuis gekukeld?

Ondanks dat je bijna de 6 voor je leeftijd hebt staan, kan ik je geen ongelijk geven dat je het er met je verjaardag nog van neemt, en die valpartijen horen er dan eenmaal bij. :drunk: :drinken: :auw2: :biertje: :biggrin:

tja , de vrouw op haar werk en de kat bij de melk laten staan op die dag :biggrin: dat is vragen om een beetje rommel , maar ja ik was dus thuis en moest de baan niet meer op , maar ik heb er wel kennis mee gemaakt (met die baan)

oja wat ouderdom betreft , je bent pas oud als je zoiets niet meer kunt of durft en hier hangen steeds jongelui rond ,vrienden en vriendinnen van de dochter dus ik voel me jong en ze helpen steeds door mij te vragen : mot je er nog eentje :biggrin::biggrin:

en nee staat niet in mijn woordenboek

HAHAHA, ze helpen je steeds door te vragen haha LoL. Nja in elk geval vat je het nog sportief op. Spijtig van de tand maar alleh als het maar gezellig was.:)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan